Gå til innhold

Negativ test, men masse symptomer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Et spørsmål til dere som har testa positivt. Hvor lenge etter ikm testet dere positivt? Jeg er 12-13 dager over og er lei. Jeg vil vite, men kroppen eller testen gir ikke beskjed - bare symptomer - som kan være psykisk...

Mine symptomer er: ingen tr - sefølgelig, perioddevis kvalm, murring og stikking, rastløs følelse i beina, korte perioder med hodepine, en undelig følelse innenfor leppa - øm hud som føles tynn og "skrukkete", (fler som har opplevd no slikt?), litt blødende tannkjøtt, trøtt som bare det.

Hva tror dere damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet pos 9 dager over tiden!Jeg fikk neg test uken som var så det er håp.

 

Hadde ikke mye symtomer annet en utrolig såre og vonde brystvorter og masse murringer.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...