ønskerto Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Et spørsmål til dere som har testa positivt. Hvor lenge etter ikm testet dere positivt? Jeg er 12-13 dager over og er lei. Jeg vil vite, men kroppen eller testen gir ikke beskjed - bare symptomer - som kan være psykisk... Mine symptomer er: ingen tr - sefølgelig, perioddevis kvalm, murring og stikking, rastløs følelse i beina, korte perioder med hodepine, en undelig følelse innenfor leppa - øm hud som føles tynn og "skrukkete", (fler som har opplevd no slikt?), litt blødende tannkjøtt, trøtt som bare det. Hva tror dere damer?
Charlotte med spire Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg testet pos 9 dager over tiden!Jeg fikk neg test uken som var så det er håp. Hadde ikke mye symtomer annet en utrolig såre og vonde brystvorter og masse murringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå