Gå til innhold

Tidlig UL på onsdag pga brunlig utflod


dildil

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

jeg har skrevet litt innimellom her på innlegg som har med brunlig utflod å gjøre...Har selv hatt dette i to uker nå - i varierende grad, men sjelden slik at det setter merker i trusen. Har selvsagt gjort meg veldig nervøs til tider fordi det er faktisk sånn at dette BÅDE er vanlig og ufarlig, men også et mulig tegn på MA (ved SA har jeg forstått at man blør mye og har smerter).

 

Ja, så jeg skal til UL på onsdag for å sjekke om forholdene er som de skal og om de kan finne et hjerte som banker.. Jeg krysser alt jeg har i håp om at den lille har det fint her inne hos meg.

 

....fortsettelse følger..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!

 

MAsse lykke til!

 

Alt går nok fint skal du se.

Har hatt litt av det selv, 1 dag i uka som gikk, men ikke mer enn at det kom litt på papiret, ikke i trusa. Så jeg føler meg ganske safe på at alt er fint. i tilleg har jeg begynt å få BL. Hadde det sist å... Så det positive med det er jo at jeg er nok fortsatt gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvordan fikk du ordnet tidlig ultralyd? Ringte du bare legen eller bestilte time selv? Privat ultralyd???

 

Jeg er i samme situasjon selv. Er ganske bekymret. Men var hos legen i forrige uke og fikk bare beskjed om at det er normalt med brun utflod. Men jeg synes det hadde vært en fordel å få sjekket det.

 

Jeg er 5 uker på vei i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! Ja, jeg har skjønt at det er flere som opplever dette med farget utflod - i varierende mengde og variehet. Du sier du har begynt å få BL...Hva er det forkortelse for igjen?

 

Ønsker deg lykke til i svangerskapet!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå ble forrige innlegg liggende feil:-)

 

Til deg som spør hvordan jeg fikk ordnet tidlig UL, så var det for meg bare å si til legen at jeg har hatt brunlig utflod - og at det bekymret meg. Det er jo faktisk sånn at det kan være et symptom på det de kaller Truende abort. Legen var helt klar på at dette må følges opp og jeg har dermed nå fått tidlig UL. Glemte å nevne at jeg er 6+4 dager på vei, så det skal være mulig å høre hjerte banke - om det da er noe liv derinne. Siden jeg ikke har blødd eller hatt kraftige smerter er det altså ikke snakk om mulig spontan abort, men det de kaller MA (missed abortion). Ja, så det er det de kan sjekke på UL...

 

Legen din understreker at det er helt normalt med farget utflod - og det er OGSÅ sant..Så det er finens altså ingen fasit på dette. Men om du er veldig nervøs og urolig er det klart at du burde få tidlig UL om et par uker.

 

Skal fortelle hvordan det gikk på onsdag..

Krysser fingre, tær og alt som er - for at det skal gå fint med min lille skatt....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...