Gå til innhold

8 mnd og svømmebasseng...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta med ungene å bade og vi har litt lyst å gå alle sammen for en gangs skyld (ellers er det mest jeg som tar med de to store og min mann er hjemme med babyen), men hvordan er det med en baby på 8 mnd i basseng? Tenker vannet er jo ikke akkurat så varmt at det gjør noe... Vil tippe det ligger på en 25-26 grader eller noe sånt? Sånn vanlig bassengtemperatur. Går det greit tror dere? Og evt hvor lenge? Vi tenkte at han kunne få være med i 10-15 min så går en av oss opp med ham og den andre er igjen med de andre to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe problem! ta ham med og kos dere:) Men se det ann hvor lenge dere kan være i vannet. Jeg har ei lita ei som har vært i vannet siden hun var fire mnd og hun storkoser seg enda 2,5 år etterpå:)

Skrevet

Dere kan komme hit og bade i bassenget "vårt" hehehe... Der er det 32 grader hele tiden:P

Det er jo bare å prøve det, hvis han blir helt koko er det jo bare å gå opp igjen:)

Skrevet

Da har vi badet. Det viste seg at det skulle være noe terapibad dagen etter så vannet var på ca 31-32 grader. Kjempedeilig! :-) Mini storkoste seg og ble ikke kald så da ble vi i nesten tre kvarter. Deilig å kunne gå alle sammen sammen.

Skrevet

Ååå så deilig:) vi badet på fredag, på Bøler Bad, er 32 grader det bestandig. Var veldig moro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...