skytten 36 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Er så gla Dette var min 4 ivf (+to fryseforsøk) Og nå lyste det gravid i morges Tok test i går også (10 rugedag) men da var det ganske svak farge,så turte ikke gleden helt ut før i dag. Jeg er også mindre øm i bryster nå,en jeg var de første dagene etter uttak (leste noen skrev det og lurt på om det var dårlig tegn) Håper jeg snart holder en liten baby som er vår Lykke til videre til alle dere ,håper flere tester positiv Et lite tips til dere som kansje har mistet litt trua på at det går bra,kjøp boka "hemmligheten " den har i allefall hjulpet meg til å tru på at dette går bra denne gang (er jo litt vanskelig etter alle nedturene) . Har fått høre at det er viktig å tru på at det går bra,at man trur at man blir gravid.
74skytte Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Tjohoo! Gratulerer så mye! Det er så deilig å høre at det går til slutt! Det gir oss andre håp. Kos deg masse med spiren din!
Endaenbabyønskes Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Å for en lykke! Gratulerer så mye med gullfrøet..... Tvi tvi med graviditeten:) Dette gir håp til oss andre
svane Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer så utrolig mye. Dette fortjente dere virkelig etter alle nedturene;)
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer!! Lykke til videre med graviditeten )
Smurfeline81 Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer så mye! Lykke til videre!
apriljente-66 Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Hei skytten36, gratulerer så mye!!! Hyggelig at det lykkes for noen å dra ned til Nordica, der jeg også var nå i februar (neg resultat). Var det ass.hatching du hadde denne gangen, hvordan var eggene? Takk for tips om bok, kanskje jeg skal kjøpe den en dag. Søndagsklem fra
RLDO Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer så masse:o) Det er så deilig å høre noen solskinnshistorier. Lykke lykke til fremover. Ps! Hva heter forfatteren av boka? Klem
skytten 36 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. februar 2008 Hei hei! Tusen takk dere Hadde ass.hatching også sjekket de kromosomene...spinal ett el annet. Han sa at eggene var perfekte,var ett som han sa var noe rart med (etter den kromosom testen) Boken heter Secret av RHONDA BYRNE," Hemmligheten" Spurte bare etter boken "Secret" på notabene,og damen viste straks hvilken bok det var. Den handler om å finne hemmligheten til å kunne få det som du vil i livet,bruke tankene. De mener du til og med kan bli rik bare du bruker tankene rett..d er vist ingen begrensninger..det er det boken skal lære deg. Har ikke lest den helt ferdig,men syntes den er kjempe bra... og bruker allerede det jeg har lært til nå i hverdagen. God klem
Søskenhåp adopterer Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Gratulerer! Men den boka er mest sprøyt spør du meg da. Mange som er veldig skeptiske til å anbefale folk å "tenke seg rike, friske og lykkelige" uten å gjøre noe mere konkret. Klart å tenke positivt har noe for seg, men det er ikke akkurat noe nytt.
Hegemus Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 Har lest boka,og sett filmen jeg.. Å de er ikke mye sprøyt nei.. Du har vel ikke lest den? Denne teknikken har hjulpet tusenvis av mennesker værden rundt. Tror kansje det er kronket nok???
Søskenhåp adopterer Skrevet 28. februar 2008 #16 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har lest den ja, jobber med bøker. Fremdeles sprøyt for meg er jeg redd :-)
skytten 36 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 28. februar 2008 Hei hei ! Helt enig,kjempe fin bok. Hører filmen er ennå bedre og gleder meg å se den. Ja, har hørt den har hjulpet mange mennesker til å se litt lysere på livet....tenke litt mere positivt. Har ingen betenkelighet med å anbefale den. En dame jeg kjenner som går til behandlig for angsten sin fikk anbefalling fra legen sin om å lese den,den har hjulpet henne. Hører veldig mange som er fornøyde med den,men helt klart den passer sikkert ikke for alle??! Klarer man å leve slik boken skriver vil man bli et" lykketroll" ,hva er vel bedre en det. Ha en fin kveld dere
baby ventes 11 mars :) Skrevet 28. februar 2008 #18 Skrevet 28. februar 2008 gratulerer så masse:) jeg leser også den boka og vil oppfordre alle til og lese den, man tenker på en helt annen måte og de utroligste ting skjer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå