Gå til innhold

Hva har dere dilla på i svangerskapet av mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare må ha komle innimellom, jordbær(får gå at det blir fryste på butikken og at det ikke er sesong for jordbær enda grrr), sjokolade, appelsin, lakris og sikkert annet også.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke begynt med noe denne gangen, i hvert fall ikke enda;) Men forrige gang var det risgrøt av alle ting, også norske epler, skikkelig sure og godt. Var helt ustoppelig der;)

Skrevet

Til babyandme ;)

Om du har en Ica maxi butikk i nærheten av deg, så skal dem selge

store og gode jordbær, som ikke er fryste :)

Dem selger dem her på spar butikkene også.

Skrevet

Ma ha en sjokolade is hver dag, og saa mange epler da :-)

Skrevet

Taco :-O

Ellers farris og appelsinjuice...

Skrevet

Generelt alt søtt, noe jeg vanligvis ikke er så velig glad i. For en periode var det melkesjokolade som hadde ligget i kjøleskap og apelsin juice, heheheh herligt! Men den lysten har gitt seg litt. Vannmelon, mmmmmmmm

Skrevet

Regner med de jordbærene er utenlandske da? har bare erfart at de pleier være sure i smak.. meeen om de er gode så er ingenting bedre enn det! Takk for tipset=) *Løpe til første ica maxi butikk* ;p

Skrevet

Å glemte nesten av, har utrolig dilla på indisk mat som tikka masala(sammen med kylling og ris)

Generelt all sterk mat er god.. muligens fordi jeg synes alt annet smaker så lite nå mens jeg går gravid.. kan stemme det de sier om nedsatt smakssans i svangerskap..

Skrevet

Melk, melk, melk...

Vanlijeshake fra McDonalds, Lollipop is, Kalde Fuji Epler, vingummi-krokodiller, Litago, lakris..eller er poteter til middag ett stort pluss! Og helst MASSE blomkål!!

På brødskiva går det mest i brunost eller stekt egg..

Skrevet

Er ikke gravid nå da, men når jeg var det hadde jeg sååå lyst på fisk hele tiden. Men det aller beste var fiskepinner med ketchup eller pølser med ketchup. Ellers klarte jeg ikke tanken engang på å spise annet kjøtt, kylling osv. ;-P

Skrevet

Mais kolber!!! namnam!! med masse smør på

hihi ikke veldig sunt men fyttifaen så digg

Skrevet

Å nå fikk jeg også lyst på maiskolber med smør på.. hehe.. Det verste er at jeg må ha ting MED EN GANG nå som gravid.. og idag er det søndag og stengt i butikken:( MEN nå skal jeg lage hjemmelaget pizza, siden vi ikke hadde det igår.. vel og merke med MASSE mais på! ;p ;p nam nam..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...