vamp1980 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg klør på magen og litt overalt. Har fått røde prikker som klør noe besatt... noen som vet hva det er? verst er det under magen liksom..
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Er vel kanskje svangerskapskløe?? Mange som får det har jeg hørt. Ufattelig plagsomt da!!! God bedring:)
vamp1980 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 finns det noe å gjøre mot det da? smørte meg med sånn cocoa butter stick fra body shop i går kveld før jeg la meg men har klødd som en gærning i natt..
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Du kan jo prøve Eurax f.eks. Ellers kan Aloe Vera virke kløestillende og kjølende.
har4barn Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Jeg ville tatt kontakt med legen - i hvert fall i morgen! Svangerskapskløe kan være tegn på noe som ikke fungerer som det skal (med leveren, tror jeg). Som regel ikke noe problem, men jeg ville sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå