Dollywood Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 at vinduene ser så sjokkerende skitne ut når morgensola står på? tror nok det må taes en adri så liten runde med vindusvask i løpet av dagen
temi & keli Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Har et supergodt tips ang. det der Vinduene ser GRUSOMME ut i morgensol.. eller sol generelt.. -men man skal jo ikke vaske vinduer som "står i sola", lærte jeg av mamma da jeg var lita.. (ANER ikke hvorfor) - men her i huset er det i alle fall veldig greit, for jeg klarer GLATT å glemme at vinduene er møkkete når sola først forsvinner herfra igjen
Sjefsmegga Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Vinduene mine er rene på innsida, men utvendig..heh...trengs en skikkelig vask...skal ta det neste helg tenker her..
Leola Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 ser ikke ut her heller. det blir liksom aldri prioritert.
dansejentes mamma Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 NOEN FORDELER HAR VI I BERGEN. Her er det ikke morgensol og vi kan kose oss hele dagen med akkurat det vi vil!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Du er nok ikke alene om det... vi bor ved en bilvei..så vinduene blir fort skitne.. men nå gidder jeg ikke vaske de for vi skal snart flytte. og jeg har leid inn vaskefirma som skal vaske ned leiligheten for meg. så det blir gjort snart, men bare ikke av meg.. hehe.. men jeg må vel ta vinduene i det nye huset..
hårsår Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Du må få deg en som går rundt og vasker vinduene! Det har vi, og vi har alltid fine vinduer. Tar ikke mye for jobben heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå