Gå til innhold

oi oi, er det bare hos meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

at vinduene ser så sjokkerende skitne ut når morgensola står på?

tror nok det må taes en adri så liten runde med vindusvask i løpet av dagen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et supergodt tips ang. det der :P

Vinduene ser GRUSOMME ut i morgensol.. eller sol generelt..

-men man skal jo ikke vaske vinduer som "står i sola", lærte jeg av mamma da jeg var lita.. (ANER ikke hvorfor) - men her i huset er det i alle fall veldig greit, for jeg klarer GLATT å glemme at vinduene er møkkete når sola først forsvinner herfra igjen :P

Skrevet

Vinduene mine er rene på innsida, men utvendig..heh...trengs en skikkelig vask...skal ta det neste helg tenker her..

Skrevet

ser ikke ut her heller. det blir liksom aldri prioritert.

Skrevet

NOEN FORDELER HAR VI I BERGEN.

Her er det ikke morgensol og vi kan kose oss hele dagen med akkurat det vi vil!

Skrevet

Du er nok ikke alene om det... vi bor ved en bilvei..så vinduene blir fort skitne.. men nå gidder jeg ikke vaske de for vi skal snart flytte. og jeg har leid inn vaskefirma som skal vaske ned leiligheten for meg.

så det blir gjort snart, men bare ikke av meg.. hehe..

 

men jeg må vel ta vinduene i det nye huset..

 

Skrevet

Du må få deg en som går rundt og vasker vinduene! Det har vi, og vi har alltid fine vinduer. Tar ikke mye for jobben heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...