Gå til innhold

bekkenproblemer, noen som kan hjelpe meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 21 og har begynt å få vondt i ryggen og litt i rompa og litt i skambeinet. Ikke sånn veldig vondt, men ganske vondt innimellom i alle fall når jeg har sitti el gått en stund.

Det jeg lurer på er om jeg bør kontakte fysioterapeut eller vente til jeg får mer vondt??Kan jeg liksom klare å forebygge at det blir verre?

Har egentlig bestilt sydentur i april, da vil jeg være i uke 30,så jeg håper jo liksom ikke det blir verre.

Hva villle dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om eg var deg ville eg gått til legen og fått henvisning til fysioterapeut. Der kan du i allefall få nokre gode råd om kva du kan gjere framover for å forebygge. Håper du ikkje blir verre!

Skrevet

Like greit å komme igang med en gang. Og husk å ta små pauser i hverdagen, det forebygger også. det verste du gjør er å kjøre deg selv for hardt. finn en god balanse mellom hvile og aktivitet. Tøying kan gjøre underverker! Sov med pute mellom knærne.

Skrevet

Fysioterapeuten gav meg mange gode råd for hva jeg kunne gjøre i hverdagen, men utenom det var det lite han kunne gjøre. Kan være lurt å ligge med pute mellom knær og ankler om natten. Vet de har en god pute på Ellos.no (skriv Pute 40x160 i søkefeltet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...