to-em Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg er i uke 21 og har begynt å få vondt i ryggen og litt i rompa og litt i skambeinet. Ikke sånn veldig vondt, men ganske vondt innimellom i alle fall når jeg har sitti el gått en stund. Det jeg lurer på er om jeg bør kontakte fysioterapeut eller vente til jeg får mer vondt??Kan jeg liksom klare å forebygge at det blir verre? Har egentlig bestilt sydentur i april, da vil jeg være i uke 30,så jeg håper jo liksom ikke det blir verre. Hva villle dere gjort?
***lilli*** Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Om eg var deg ville eg gått til legen og fått henvisning til fysioterapeut. Der kan du i allefall få nokre gode råd om kva du kan gjere framover for å forebygge. Håper du ikkje blir verre!
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Like greit å komme igang med en gang. Og husk å ta små pauser i hverdagen, det forebygger også. det verste du gjør er å kjøre deg selv for hardt. finn en god balanse mellom hvile og aktivitet. Tøying kan gjøre underverker! Sov med pute mellom knærne.
BlåklokkaVest Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Fysioterapeuten gav meg mange gode råd for hva jeg kunne gjøre i hverdagen, men utenom det var det lite han kunne gjøre. Kan være lurt å ligge med pute mellom knær og ankler om natten. Vet de har en god pute på Ellos.no (skriv Pute 40x160 i søkefeltet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå