Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 har lest ett innlegg du hadde...hvordan gikk det på den siste ul'en? spør forde jeg er i samme situasjon...
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg etterlyste henne for et par dager siden, men hun har ikke svart.. Håper alt står bra til da.
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 heihei..såg ikke disse innleggene for nå jeg :S men jeg svarer uansett:) det gikk ikke så bra,hadde en MA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå