Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 21 og har begynt å få vondt i ryggen og litt i rompa og litt i skambeinet. Ikke sånn veldig vondt, men ganske vondt innimellom i alle fall når jeg har sitti el gått en stund.

Det jeg lurer på er om jeg bør kontakte fysioterapeut eller vente til jeg får mer vondt??Kan jeg liksom klare å forebygge at det blir verre?

Har egentlig bestilt sydentur i april, da vil jeg være i uke 30,så jeg håper jo liksom ikke det blir verre.

Hva villle dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen din i morgen,bedre å få hjelp tidlig vil jeg tro. Så du vet hva du bør unngå osv hvis det skulle være bekkenløsning. Høres ikke noe godt ut,jeg har også skikkelig vondt når jeg har gått mye,og når jeg sitter lenge og reiser meg. Og spesielt der du beskriver. Men går opp og ned,noen ganger kjenner jeg ingen ting heller. Ta det med ro sa jordmor til meg,ikke bare bare det :) Men,prøver alt jeg kan.

Skrevet

Høres ganske likt ut som bekkenløsning ja! En fysioterapeut eller manuell terapeut kan hjelpe med mange forskjellige ting, absolutt INGEN grunn til å vente!! Mye bedre å få hjelp så tidlig som mulig slik at man er mer obs på ting som man bør unngå..

Min fysioterapeut har prøvd ut masse ting på meg, hjelper med med å gå rett, reise meg og sette meg riktig og flere andre praktiske ting i hverdagen. Hun masserer også opp stivheten i musklaturen som kommer når man har vondt og beveger seg feil... GULL VERDT!! :-) Lykke til!!

Skrevet

Fullstendig enig med de to andre, kom deg til en fysioterapeut/manuellterapeut (fysioterapeut med videreutdanning) så fort som mulig. Ingen grunn til å vente til det blir fryktelig vondt, går du nå kan du kanskje forhindre at det blir værre... :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...