Gå til innhold

Gå ut eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 1år 8 mnd er så forkjøla. Han hoset masse i natt, og nesa renner. Gå ut eller ikke? Ca 5grader ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså leke ute

Skrevet

Har han feber da?

Skrevet

Jeg hadde blitt inne:-) God bedring..:-)

Skrevet

Ingen feber, og fin form

Skrevet

Jeg hadde tatt en liten tur ut, er bare godt med litt frisk luft.

Skrevet

Barn i barnehagene er ute nesten hele tiden, og de er jo så og si kroniske forbrukere av Kleenex. Ikke noe problem å ta dem med ut når de ikke har feber. Er jo bare deilig det. :)

Skrevet

Så lenge formen er fin, hadde jeg latt han få frisk luft!

Du ser jo an om han synes det er ålreit eller om det bare blir slitsomt.. Trenger ikke legge opp til 5timers skogtur, liksom :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...