firemerkersmør Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Lillegutt på 1år 8 mnd er så forkjøla. Han hoset masse i natt, og nesa renner. Gå ut eller ikke? Ca 5grader ute.
Skravlemamman Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg hadde blitt inne:-) God bedring..:-)
firemerkersmør Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 Ingen feber, og fin form
yasmina Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Jeg hadde tatt en liten tur ut, er bare godt med litt frisk luft.
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Barn i barnehagene er ute nesten hele tiden, og de er jo så og si kroniske forbrukere av Kleenex. Ikke noe problem å ta dem med ut når de ikke har feber. Er jo bare deilig det.
temi & keli Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Så lenge formen er fin, hadde jeg latt han få frisk luft! Du ser jo an om han synes det er ålreit eller om det bare blir slitsomt.. Trenger ikke legge opp til 5timers skogtur, liksom )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå