Gå til innhold

Hvordan prevansjon bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn hormonspiral etter fødsel,men den datt ut etter noen uker,og det var helt j**** vondt å sette den inn,så det er uaktuelt å bruke noen slags form for spiral.

Begynte på Cerazette,men av de ble jeg helt gal!Så ustabil i humøret og syke tanker,så de sluttet jeg på rimelig raskt.

Har egentlig ikke lyst til å bruke p piller,brukte trionetta før graviditeten,men hadde veldig humørsvingninger,så det vil jeg ikke.

Hva skal jeg bruke da?

Vurderer å kjøpe en babycomb.

Hva bruker dere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...