Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Fikk satt inn hormonspiral etter fødsel,men den datt ut etter noen uker,og det var helt j**** vondt å sette den inn,så det er uaktuelt å bruke noen slags form for spiral. Begynte på Cerazette,men av de ble jeg helt gal!Så ustabil i humøret og syke tanker,så de sluttet jeg på rimelig raskt. Har egentlig ikke lyst til å bruke p piller,brukte trionetta før graviditeten,men hadde veldig humørsvingninger,så det vil jeg ikke. Hva skal jeg bruke da? Vurderer å kjøpe en babycomb. Hva bruker dere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå