marits Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Ligger i sofaen nå etter å ha våknet med intense smerter. Gikk på do og der kom alt ut(unnskyld ordbruken) Andre SA jeg er gjennom, å den er helt lik som sist. Startet med brun utflod så kommer det det frirskt blod etterhvert med små klumper.. Smertene er takvise og deretter intense.. Marit
HøstBaby <3 Elias Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Huff så trist !! Jeg begynte å blø litt i går, varte ca halvannen time, så skal på sykehuset nå klokka 9, krysser fingrene for at alt står bra til, men er nok redd jeg er igang med en SA Det er så utrolig trist, har ikke vært gravid før, men ser dette var din andre SA.. Huff.. Masse lykke til neste gang ! Krysser fingrene for at da går det nok bra
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Det var utrolig leit å høre!! Har selv vært igjennom 2 SA og har nettopp vært igjennom min første MA for to uker siden! Vet hvordan det føles, skikkelig nedtur. Har ei datter som akkurat har fylt 1 år så hun var til trøst for meg etter utskrapningen! Vi har begynt å prøve igjen,kan jo ikke gi meg. Ei gang må dt jo være min tur:) Håper det går bra for deg neste gang, og at spiren sitter!
Hønemor30 Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Alle gode tanker til deg, og lykke til fremover. Ikke mist motet. Det blir deres tur. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå