Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 e har vel et veldig orginalt spm, mn d e lure på e.. no e e i uke 32 å har gått opp 10 kilo, noen sir dette er mye mens andre sir e ligge etter "normalen".... ka som e normalt egentlig? e så mange forskjellige svar på dette.. har venner som har gått opp alt fra 17- 37 kilo i svangerskapet.. !?! har alltid hat en frykt for å bli overvektig i svangerskapet (førstemann her, for me)...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Høres heelt normalt ut synes jeg De regner vel 10-12 kg sånn opptimalt, men veldig mange går opp mye mer. Jeg er i uke 36, og har gått opp 26 kg alt =o/ Har gått opp mellom 25-30 kg med alle mine (er 4.e gangs) uansett om jeg har trent hele svangerskapet, og spist sundt, eller ikke. Så vi er nok forskjellige. Noen har anlegg for å legge på seg, og andre ikke. Noen legger på seg, uansett hvor forsiktige de er.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 ...ehem...mente 21 kg ;o) Vil nødig lyge på meg 5 kg ekstra..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå