Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Gutten min våknet for en time siden, noe han veldig ofte gjør på denne tiden... Enten pleier jeg å legge meg sammen med han eller legge han tilbake i sin egen seng etter han har fått litt vann og kos. I dag har han vert litt tufs i formen, ikke det at han er syk eller noe men uansett... Jeg var dum å la han i sin egen seng i kveld og nå gråter han veldig:-( Kan ikke ta han opp, da ødelegger jeg alt vi har jobbet for de siste ukene... Angrer så på at jeg ikke bare la meg sammen med han:-( Er inne til han ofte selvfølgelig da, men syntes det er trist å avslutte kvalden på denne måten...
ScaryMama Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Legg deg sammen med han! Du ødelegger ingenting. Hvor gammel er han? Han trenger sikkert bare mammaen sin!
Northernlights Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Når barna er syke blir rutinene annerledes, og det skal du ikke ha dårlig samvittighet for.Han trenger nok mamman sin. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå