Gkm1 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 For andre natt på under en uke sitter jeg med regelmessige tak på ca minuttet hvert 5-10 min. Sist gav det seg i løpet av ca 4 timer Nå er jeg i gang igjen... Dritvondt når det står på og varer ca 1 min. Må nevnes at begge gangene ble startet etter sex Hvor lenge tør jeg vente for å se om det gir seg? Har 1 1/2 time til føden og to veldig raske fødsler bak meg!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Ring føden du.........
nr 4 er her<3 Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 jeg ville oxo ringt føden:)har oxo lang vei til sykehuset så jg kommer til å ringe fort når jg merker noe..lykke til:)
Gkm1 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 Var nok bare maserier Gav seg også denne gangen etter 5 timer! Men nå blir det ikke mer sex på oss før denne klumpen er kommet ut for dette var slitsomt og plagsomt
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 jeg er 3 gangs fødende og er usikker om det er kynnere eller rier ,blir magen også hard ved rier eller bare kynnere? første gang var for 18 år siden,og sist for 6 år siden ,men sist gikk vannet og jeg merka ingen smerte før jeg hadde full åpning,rare greier men nå vet jeg ikke forskjellen,nesten flaut å si det men hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå