Gå til innhold

Sjokkert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over hvor mange uvitende og dårlige mødre det finnes rundt omkring. Jeg skjønner det når jeg leser alle innleggene her. Blir trist og lei meg. Og ikke minst forbannet. Mange barn som fortjener bedre mødre! Skjerp dere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann! Hva har du reagert på? Jeg reagerte på noe jeg så utenfor butikken i dag. En liten rød bil,mor satt foran å røyka mens det satt en gutt bak.. Trodde ingen gjorde sånt lenger jeg.. Jeg skvatt faktisk litt.. Men men,er jo selv oppvokst med foreldre som røkte i bilen når jeg satt der. Er jo ikke syk.. Men allikevel,jeg trodde ingen gjorde sånt lenger..

Skrevet

ja jeg er sjokkert over DEG!! som kan si noe som at noen barn fortjener bedre mødre.. greit jeg ikke pleier å legge inn innlegg osv her, men nå måtte jeg faktisk!! denne siden er til for å spørre og utforske.. så om du ikke klarer å takle det, så ikke vær her ;)

Skrevet

(og ikke kom å si jeg er dårlig mor som er oppe så sent osv, om det skulle til. er bare pga jeg har ligget syk noen dager og rytmen er teit)

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir irritert av dette innlegget; greit, mange rare spørsmål her, spørsmål om små og store ting. Man lurer på alt. Ikke som føler seg automatisk som en mor og vet alt instinktivt når man har født, eller tør å stole på dette instinktet. Å spørre og finne svar og løsninger synes jeg er et tegn på å være en god mor; det man ikke vet, finner man ut. Er man ikke ferdig "utdannet" når man har presses ut ungen så lærer man underveis. Basale behov klarer de fleste å dekke sitt barn med, alt annet kan finpusset etterhvert. Noen ganger trenger man bare en bekreftelse på at det man gjør er riktig. Ikke rart mange ikke tør å skrive innlegg med sitt nick, men signerer anonym. Man blir jo peppera ned og latterliggjort.

Skrevet

selv om noen lurer på forskjellige ting her,så er de jo ikke dårlige mødre. en førstegangsmor kan ikke vite alt og man er i litt ammetåke. noen har kanskje ikke familie og venner de kan spørre. det at folk spørr,viser seg jo at de undres over at noe kan være galt. og da viser de jo omsorg,mener nå jeg. selv om feks noen lurer på noe ang rundt legging, så kan de jo være tusenkunster i mange andre ting. jeg tror at ingen gjør alt perfekt. for det spørs på hvilket øye som ser/hører. alle har jo forskjellige meninger og syn på ting. og det finnes ingen fasit på barneoppdragelse.

Skrevet

Folk må vel få spørre om hva de vil vel.. Har ennå ikke sett noen skrive noe som jeg menerf skader barnet deres.

Men nå ble jeg litt sjokkert! Sitter dere her hele natta eller? :)

Skrevet

he he, jeg sitter ikke her hele natten men holder på med avvening på natt og prøve å sove selv metode. Da jeg må opp 11 ganger på 29 min er det like greit å ikke sove. Skjønte ved 5 tiden at denne natten skulle jeg ikke få sove uansettk så da var det bare å vente til det ble morgen. Sånn har noen av oss det.

Skrevet

Er litt enig med deg, mange tragske spm. Som feks. hvor mange dager i samme pysj? hallo, kan ikke folk tenke sjøl????? blir skremt av slike spm.

Skrevet

nei, hvorfor skal det være tragisk egentlig? hadde vi hatt et forum om dongribukser og andre klær, så er det sikkert noen som hadde lurt på hvor ofte folk bruker dem før de vaskes..mye annet her i verden å bli skremt av enn uerfarne pysjbrukere ;)

Skrevet

Enig! Det er mye enkelte skulle vist FØR de ble gravid, eller i hvertfall funnet ut imens de gikk gravid!

Skrevet

Ting som feks antall netter i samme pysj mener du?

Skrevet

Dere som mener at her er så mange dumme spørsmål osv; Hvilke spørsmål stiller dere da? Bare sånn at vi andre idiotene kan lære av dere kloke koner, hva det er akseptert å spørre om. Så vet vi dette for fremtiden, slik at dere slipper å irritere dere så fælt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...