Gjest Rebel m/jente Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Var noen som etterlyste nye bilder av jenta, og nå har jeg fått lagt ut noen... Er hun ikke søt? =) http://familienturoy.blogspot.com/
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Kjempesøt!!! det var du også må jeg si!!:-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jøsseball...hun kunne ha vært dattera til en kompis av meg,- sikker på hvem som er faren? Men det var faktisk veldig rart å se bilder av Anniken, for jeg syntes hun ligna på Iris på de aller første babybildene, men nå ligner hun overhodet ikke på henne. Men søt er hun jo likevel! Forresten rart å se bilde av deg også...du ser faktisk veldig koselig ut!:-)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Rebbis - jeg ble helt satt ut her om dagen;-) Var inne på en butikk, og dultet borti en jente. Snur meg rundt, og fikk nesten sjokk! Det var din tvillingsøster altså!! Hehhehehe... Jeg så rart på henne :-P Tror hun ble litt usikker,. hehehe... Men ble så sjokkert :-P
Gjest Rebel m/jente Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 hehe ja ganske sikker...=P Takk skal du ha=) Ser jeg koselig ut altså? hehe=P det er bra!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Hehe, så gøy! har hørt fra en annen dibber at jeg har en tvilling i stavanger også. hm, tror jeg må ta meg en seriøs prat med mamma... =P Dere må ta bilde av disse som ligner på meg!!! =P
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 La deg til på bloggen min jeg. Håper det er greit.. Min er: http://janey84.blogspot.com/ har akkurat starta da.. Skjønne var dere alle sammen ..Hehe
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Nei, men seriøst - jeg trodde det var deg først... Jeg ble helt satt ut. For hun dultet borti meg og sa unnskyld, mens jeg snudde meg jo bare og stirret henne ned. Hahaha... Hun sånn halveis redd smilte til meg, men jeg stirret og stirret:p Var helt satt ut!! Hahaha... Men så tenkte jeg (oida, ikke si at det er deg da - for hun gikk litt shabby kledd for å si det sånn...) - Helt likt hår, helt like øyne osv... Det var helt sykt... Men så hørte jeg østlandsdialekten hennes ;-P Tatt bilde? Haha... Tror jenta ble skremt nok som det var... Men det var bare SYKT!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Det går fint vettu=) Skal sjekke ut din også!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Hahaha... Ser det for meg...:-P Bra hun var østlending da, så du kunne slutte å stirre :-P Ja du skulle nok tatt bilde, jeg vil vite hvem hun er! haha, det kunne blitt morsomt!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Hihihi... Skulle tatt bilde ja:P Søren:P!!
lenej :o) Skrevet 24. februar 2008 #13 Skrevet 24. februar 2008 ÅÅÅ.. så skjønn da! og du ligne sånn på ei lita dokke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå