Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Prøvde å gi små små biter med brødskive og 8 mnd glass med middag, men hun bare brekker seg av klumpene. Hvordan fortsetter jeg tilvenningen? Hun er 8 mnd.
CaMaChMa Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Det samme var med lille-pia mi også. Først når hun var 9 1/2 mnd klarte hun å spise brødskive og 8 mnd middagsglass. Det er ikke noe å stresse med.....det kommer seg etterhvert. La henne få daglige smaksprøver av brødbiter, og fortsett med 6 mnd.glass. Hos oss godtok hun brødskive før hun godtok 8 mnd.glass. Men hvis hun fikk den samme middagen som oss, moset litt i stavmikser, så gikk bitene ned på høykant.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Jenta våres spiste ikke klumper før hun var 1,5 år hun.. Bare brakk seg og noen ganger kastet hun opp.. Jeg tok litt mme over brødskiva så den ble myk, og da spiste hun og middag måtte jeg mose helt..
mammasgo`jente Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jenta mi på 11 mnd spiser skive som bare det, og har ingen problem hverken å tygge eller svelge brødbitene. Men når det gjelder middag er det helt annerledes. Dersom det er en liten klump i middagen så brekker hun seg veldig og nekter å spise mer. Så her fpr hun fortsatt 6 mnd middag eller finmoset hjemmelaget. Det er helt merkelig for hun har ingen problem med å spise rosiner feks, og det er jo bare en stor klump
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå