Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 jeg har jo hørt at det ikke er bra for oss gravide å spise myk oster, gjelder dette for mosserella ost også? hva er det som kan skje om jeg har spist en ost jeg ikke burde?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 vet ikke helt angående moSSarella ost jeg.... men moZZarella på piZZa er jo kjempegodt... (unnskyld trøtt humor...tusler i seng nå...)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 hehe, litt trøtt her og visste ike helt hvordan det staves så jeg baretippet egentlig.. gikk utifra at folk skjønte hva jeg mente ;o) og det gjør de vel om jeg bare har bommet på ss og zz ) trøtt humor er noe jeg er veldig vant til så det er ingenting å unnskylde ) Ja veldig godt på pizza, glemte meg helt i kveld og det var den fellen jeg gikk i... jeje, går vel sikkert greit.. *krysse fingrene*
Miss Misantrop Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Se innlegger: Brie? Det samme svaret gjelder mozzarella. Den du faar paa rimi har svaert lite tilfelles med sin original. Sporsmaalet er er den laget av pasturisert melk, I tilfelle er det bare aa spise med verdens beste samvittighet. Hvis svaret er nei kan du spise den alikevel og de forst 3 mnd kan barnet ditt, med en sannsynlighet som er likestor som aa vinne 2 premien I lotto to lordager paa rad faa en alvorlig hjerneskade eller du mister I spontan abort. Etter de forste 3 maanedene snakker vi oyen infeksjon, kan resultere I blindhet, og mindre skader. Det var brie og mozzarella...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Og den som ikke passer seg for fella far ikke feire jul igjen. En ostebit har lokket mang en lovende mus I fella...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå