Gå til innhold

er det dumt å spise mosserella ost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har jo hørt at det ikke er bra for oss gravide å spise myk oster, gjelder dette for mosserella ost også?

hva er det som kan skje om jeg har spist en ost jeg ikke burde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt angående moSSarella ost jeg....

men moZZarella på piZZa er jo kjempegodt... :P

(unnskyld trøtt humor...tusler i seng nå...)

Skrevet

hehe, litt trøtt her og visste ike helt hvordan det staves så jeg baretippet egentlig.. gikk utifra at folk skjønte hva jeg mente ;o) og det gjør de vel om jeg bare har bommet på ss og zz :o)

trøtt humor er noe jeg er veldig vant til så det er ingenting å unnskylde :o)

Ja veldig godt på pizza, glemte meg helt i kveld og det var den fellen jeg gikk i...

jeje, går vel sikkert greit.. *krysse fingrene*

Skrevet

Se innlegger: Brie? Det samme svaret gjelder mozzarella. Den du faar paa rimi har svaert lite tilfelles med sin original. Sporsmaalet er er den laget av pasturisert melk, I tilfelle er det bare aa spise med verdens beste samvittighet. Hvis svaret er nei kan du spise den alikevel og de forst 3 mnd kan barnet ditt, med en sannsynlighet som er likestor som aa vinne 2 premien I lotto to lordager paa rad faa en alvorlig hjerneskade eller du mister I spontan abort. Etter de forste 3 maanedene snakker vi oyen infeksjon, kan resultere I blindhet, og mindre skader. Det var brie og mozzarella...

Skrevet

Og den som ikke passer seg for fella far ikke feire jul igjen. En ostebit har lokket mang en lovende mus I fella...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...