Gå til innhold

Og så sprakk trommehinnen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

på minstemann.

Han har vært utrolig utafor en uke nå...sutret og grått,og sovet elendig.

Vi har satt paracet,hevet hodeenden i sengen,trøstet og smurt på dentinox.....for var sikre på at dette var jekslene som var plagen.

Og det er det også...i tillegg til et kjempebetent øre :(

I formiddag begynte det å renne.....(skal spare dere for det)

Var på legevakten med han og har nå begynt på heavy antibiotikakur :(

Stakkar lille vennen....nå har det vært sammenhengende vondter og plager i 1 1/2 mnd.....Vi krysser fingre for at natten blir bedre for han og oss. Det tærer på etter en uke med minimalt med sammenhengende søvn.

Nattinatt....nå skal jeg finne sengen :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars Iille plutseliten!! Ikke rart at han har sutret og grått og vært utilpass. Men nå blir det nok fort mye bedre, for antibiotika tar jo som regel knekken på styggedommen, og dere får begynne å sove igjen. Håper denne natten har vært god.

Og heia for gutten som må få lov til å bli frisk nå og være frisk utover våren. Nå er det jammen meg nok vondt for han på en stund!

Skrevet

Stakkars liten,dette har vi også vært gjennom...En gang ble vi bedt om å gi gutten en halv paralgin forte.Da hadde han ikke sovet ett sekund på 4 netter...Mange år siden nå..Men jeg husker altfor godt smerte hyla til gutten

Håper det gir seg nå når trykket er begynt å bli borte.God bedring til gutten din !!

Skrevet

Stakkars gutten din! Da har han hatt veldig vondt. Jeg hadde ca en million ørebetennelser som barn og ungdom og husker veldig godt siste gangen trommehinna sprakk. Da var jeg 16 og syntes veldig synd på meg selv...

Trøsten er at nå er dritten ute og da blir det nok raskt bedre.

Skrevet

Stakkars lille vennen da!!! Ikke rart han ikke har vært i form....hatt vondt jo....

Det er jammen ikke bare bare å være mamma til disse små og ikke forstå hva som plager dem. Vi tror ofte vi vet det, og så viser det seg at det var feil....

Godt han har fått medisiner nå da for da blir det jo raskt bedre!

Fortsatt god bedring til dere!!!!

Skrevet

Kjære vene... det var da mye denne vesle kroppen skal igjenom på kort tid!

God bedring!!!

Skrevet

Uff da!

God bedring til minstemann. Håper antibiotikakuren gjør susen etterhvert og at dere får litt søvn etterhvert.

Skrevet

God bedring til minsteman. Nå går det bare en vei- og det er oppover: )

Skrevet

Nei og nei, hvor mye vondter den stakkars lille kroppen skal utsettes for på kort tid da?!

Stoooor godbedringsklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...