Gå til innhold

Har dere funnet navn til nurkene deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i så fall, hva skal de hete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har funnet navn til både gutt og jente. Vi vet ikke hvilket kjønn vi venter, så er best å være forberedt =) Men navnene vil vi holde hemmelig! Og det fordi favorittnavnet mitt har blitt så umåtelig populært.. Vil gjøre det jeg kan for at de navnene vi har bestemt oss for ikke blir like populære. Har, så lenge jeg kan huske, ønsket at sønnen min skal hete Tobias. Men det er jo så populært nå at det nesten ikke er til å tro...

 

Hva med deg da, Figa? Har du/dere bestemt navn?

Skrevet

Jente: Tuva

Gutt: Aner ikke...;)

Skrevet

Gutt : Tobias

Jente : har ikke peiling!

Skrevet

Olivia, Luna eller Mille hvis det blir jente.

Ebbe hvis det blir gutt. Har ikke funnet flere alternativer på gutt som vi liker... Men er på jakt. Vi har liksom ikke lyst til å bestemme oss helt før vi møter vedkommende så vi trenger flere alternativer :)

Skrevet

Vi venter gutt, og han skal hete Maximilian.

Skrevet

jente: Ariel

Gutt Niklas

 

Skal spørre på UL om kjønnet da..men er ingen garanti for at babyen vil vise hva den er hehe..har opplevd det før jeg..

Skrevet

Jente: Kathrine, Elise, Julie eller Heidi

Gutt: Kasper eller Oliver

Skrevet

Om det blir jente, så blir det mest sannsynlig oppkalling etter min farmor, og det er Thelma. Ellers syns jeg Amalie, Amelia, Amelie og Emily er fine navn.

Guttenavn sliter vi litt mer med. Min favoritt er Tobias, men det er jo blitt så vanlig, dessverre, pluss at mannen min ikke er helt sikker på den... Av andre "tvilere" har vi Theodor, Tinius, Felix eller Kasper...

Er litt klar for T-navn, for både mannen min og jeg har T-navn... Og det er faktisk tilfeldig at favorittnavnene er på T, men det er jo litt morsomt når det først er det...

Men vi får jo se an bebisen når den kommer! Har hørt om folk som var absolutt bestemt på et navn, og så så de babyen, og så falt et totalt annet navn inn i hodet deres som passet bedre! :-)

Skrevet

Jeg har tenkt på mange forskjellige navn, men ombestemmer meg hele tiden. Så jeg vet ikke enda... Håper jeg finner et navn snart som jeg bestemmer meg 100% for! Får en jente da og har tenkt på Josefine. Men ombestemte meg egentlig i går. Hehe. Er ikke lett dette her!

Skrevet

gutt: jakob

jente: mathilde

 

 

Skrevet

Venter jente og hun skal hete Matilda. Storesøster heter Fanny.

Skrevet

Gutt: Håvard

Jente: Runa

 

Pluss mellomnav på begge, men vi har ikke bestemt oss helt.. :)

Skrevet

Synes Naomi er litt stilig...men litt tungt også

Skrevet

Vi vet det blir en gutt så og han skal hete Benjamin.Før vi visste kjønnet hadde vi jentenavn også: Sofia eller Sophia

Skrevet

jente: Ella

 

gutt: Brage, Viljar, Jonas eller Olve

Skrevet

Venter jente, og det ligger an til at navnet blir enten Terese eller Stine.

Skrevet

Vi hadde jentenavn klart, Ellinor etter bestemor

Men vi får en gutt og er absolutt ikke enige der. Godt det er mange uker igjen..

Skrevet

Jente: Johanna, Amanda, Ingvild (litt usikre)

Gutt : Theodor (helt sikkert)

Skrevet

Naima er jo veldig likt men ikke så tungt...

Skrevet

Vi venter en jente i juni, og om hun passer til navnet utenfor magen også, skal hun Sunniva. Om det ikke passer har vi alternativer på lager- Selma, Nicoline, Matilde og Synne som alle er slektsnavn vi liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...