Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Vi har funnet navn til både gutt og jente. Vi vet ikke hvilket kjønn vi venter, så er best å være forberedt =) Men navnene vil vi holde hemmelig! Og det fordi favorittnavnet mitt har blitt så umåtelig populært.. Vil gjøre det jeg kan for at de navnene vi har bestemt oss for ikke blir like populære. Har, så lenge jeg kan huske, ønsket at sønnen min skal hete Tobias. Men det er jo så populært nå at det nesten ikke er til å tro... Hva med deg da, Figa? Har du/dere bestemt navn?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Gutt : Tobias Jente : har ikke peiling!
Fornøyd med tøybleier Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Olivia, Luna eller Mille hvis det blir jente. Ebbe hvis det blir gutt. Har ikke funnet flere alternativer på gutt som vi liker... Men er på jakt. Vi har liksom ikke lyst til å bestemme oss helt før vi møter vedkommende så vi trenger flere alternativer
Ella78 m/ A&M Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Vi venter gutt, og han skal hete Maximilian.
Trulte76 Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 jente: Ariel Gutt Niklas Skal spørre på UL om kjønnet da..men er ingen garanti for at babyen vil vise hva den er hehe..har opplevd det før jeg..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Jente: Kathrine, Elise, Julie eller Heidi Gutt: Kasper eller Oliver
*lillebolla* Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Om det blir jente, så blir det mest sannsynlig oppkalling etter min farmor, og det er Thelma. Ellers syns jeg Amalie, Amelia, Amelie og Emily er fine navn. Guttenavn sliter vi litt mer med. Min favoritt er Tobias, men det er jo blitt så vanlig, dessverre, pluss at mannen min ikke er helt sikker på den... Av andre "tvilere" har vi Theodor, Tinius, Felix eller Kasper... Er litt klar for T-navn, for både mannen min og jeg har T-navn... Og det er faktisk tilfeldig at favorittnavnene er på T, men det er jo litt morsomt når det først er det... Men vi får jo se an bebisen når den kommer! Har hørt om folk som var absolutt bestemt på et navn, og så så de babyen, og så falt et totalt annet navn inn i hodet deres som passet bedre! :-)
Figa *Fødeklar* Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har tenkt på mange forskjellige navn, men ombestemmer meg hele tiden. Så jeg vet ikke enda... Håper jeg finner et navn snart som jeg bestemmer meg 100% for! Får en jente da og har tenkt på Josefine. Men ombestemte meg egentlig i går. Hehe. Er ikke lett dette her!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #13 Skrevet 24. februar 2008 Venter jente og hun skal hete Matilda. Storesøster heter Fanny.
Malin&TE Skrevet 24. februar 2008 #14 Skrevet 24. februar 2008 Gutt: Håvard Jente: Runa Pluss mellomnav på begge, men vi har ikke bestemt oss helt..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #16 Skrevet 24. februar 2008 Synes Naomi er litt stilig...men litt tungt også
tea26 Skrevet 24. februar 2008 #17 Skrevet 24. februar 2008 Vi vet det blir en gutt så og han skal hete Benjamin.Før vi visste kjønnet hadde vi jentenavn også: Sofia eller Sophia
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 24. februar 2008 #18 Skrevet 24. februar 2008 jente: Ella gutt: Brage, Viljar, Jonas eller Olve
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #19 Skrevet 24. februar 2008 Venter jente, og det ligger an til at navnet blir enten Terese eller Stine.
togutter-08og10 Skrevet 24. februar 2008 #21 Skrevet 24. februar 2008 Vi hadde jentenavn klart, Ellinor etter bestemor Men vi får en gutt og er absolutt ikke enige der. Godt det er mange uker igjen..
august o8 Skrevet 24. februar 2008 #23 Skrevet 24. februar 2008 Jente: Johanna, Amanda, Ingvild (litt usikre) Gutt : Theodor (helt sikkert)
volvo-mamma Skrevet 25. februar 2008 #24 Skrevet 25. februar 2008 Naima er jo veldig likt men ikke så tungt...
cille35 Skrevet 25. februar 2008 #25 Skrevet 25. februar 2008 Vi venter en jente i juni, og om hun passer til navnet utenfor magen også, skal hun Sunniva. Om det ikke passer har vi alternativer på lager- Selma, Nicoline, Matilde og Synne som alle er slektsnavn vi liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå