Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Vi skal kjøpe en emmaljunga duo edge....
*lillebolla* Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Flere som har en rolig lørdagskveld? ;-) Vi har akkurat i dag bestemt oss for å kjøpe Emmaljunga - enten Mondial Duo Combi eller Edge Duo Combi - med sportsunderstell. Den ser utrolig bra ut, og så er det viktig for oss at den er ganske høy, ettersom både mannen min og jeg er høye (jeg er 178 cm, min mann er 190) Har funnet ut at det ikke finnes en eneste vogn som er 100% perfekt, men dette er vognen som kommer nærmest, så da blir det nok den! Men utrolig vanskelig å bestemme seg, altså!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Jeg har også en rolig lørdagskveld. Får en nesten ubrukt teutonia vogn av en vennine. Men har hørt at de er ganske tung.. Så begynner å lure om jeg bare skal kjøpe en lettere vogn? Hva synes dere? Vognen er helt fin og nesten ny.
*lillebolla* Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Jeg syns Teutonia-vognene er veldig fine, men for meg var de alt for lave, så da ble de lett avskrevet... Hva slags Teutonia er det, da? Kjenner en som har Mistral, og hun er veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Jeg vet faktisk ikke helt hvilken det er. men er de ikke litt lik når det kommer til om den er parktisk, lett/tung o.l? jeg er så redd for at jeg ikke skal like vognen eller at den skal være for tung. kan gi beskjed når jeg vet hvilken det er.
*lillebolla* Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Det jeg syns var veldig fint med Emmaljunga sin, og som jeg også tror noen av Teutonia'ene har, er vendbart håndtak - slik at dersom bebisen får sol i øynene så kan man "snu" veien vognen triller... Pluss at jeg liker 4 hjul og at det er en ganske grei størrelse på handlekurven.. Det er jo det som kommer til å bli "min" plass på vognen... Det er jo greit å se på vognen og teste den ut før man bestemmer seg 100%... folk er veldig forskjellige i forhold til hva man prioriterer også og hva man syns er viktig...
Nætte;mortil2 Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Emmaljunga duo edge med sportunderstell!!! :-) I farge ELK (svart og brun).. Den er bestilt og jeg gleder meg til å få den hjem og ta den i bruk! Bor i Nord og må ha stødig vogn på fire hjul.. Og vendbart understell er FANTASTISK!!! Her er det vind og vær hele året og da er det supert å kunne trille tur uten å måtte snu vogna etter seg!! :-) Hurra som jeg gleder meg!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 emmaljunga duo edge, men med Classic understell. Det understellet er ikke så stort og klumpete og lettere å holde rent siden det ikke er tøykurv under=)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Enten Hartan Skater xl duokombi (trehjuling med separat hardbag og sportsvogndel, hvor begge deler kan snus slik at man velger om man har barnet mot seg eller fra seg. Eller Emmaljunga duo edge, men den syns jeg egentlig er helt merkelig overpriset... Leter etter det beste "kuppet" brukt, så får vi se hvilken vi ender opp med )
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 skal kjøpe TFK joggster twist!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå