Gå til innhold

Noen som vet? Ang soppinfeksjon i skjeden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått på en 6-dagers kur med canesten uten å bli bra.

i 2 dager har det også kommet en del friskt blod som jeg tviler på er mens i og med at det var lite i forhold til hva det bruker.

Noen som har hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du fortsatt har sånn klumpete utflod og klør, så er det nok canesten som ikkje funker. det er mi erfaring. gå på apoteket og få noko anna enn canesten:) Der er noko på p (pevaryl?) med ein stikkpille + krem som funker bedre for meg:)

Skrevet

Da kan det være du har bakteriell vaginose, det er minst like vanlig som sopp, må i visse tilfeller behandles av lege...men du kan gi lactal en sjanse først.

Skrevet

Kan lactal fjerne kløen og svien også?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har du brukt kremen også? For den skal jo brukes i 2 uker for best resultat. Ellers kan du jo forsøke med pevaryl i stedet for canesten.

Det friske blodet kan være fordi soppen løsner fra hudet og det dannes sår...kan også være blødning i forbindelse med EL.

Skrevet

Husk at det lukter dårlig fisk....:)

og det klør lite....

Lactal har eg lært her inne at skal kunne hjelpe på ubalanse i skjeden;)

men prøv pevaryl(?) om du meiner det er sopp:)

Skrevet

Synes du skal bestille deg en time og ta en sjekk jeg, i aller tilfelle. Svir det fra før så kan det hende lactal kan gi mer svie...

Skrevet

Og hvis det er et problem etter at du har prøvd alt dette + lege, så vil jeg anbefale å kutte masse ned på sukker ei stund og se om det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...