Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Bra med en sånn som deg for oss som ikke vet sånne ting! På forhånd takk!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Det kan du vella, om du vill sua eller svella.
Smånetta 14.mai Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Lenger er størrelse og lengre er tid. Men dette er det så mye surr med at jeg tror distinksjonen er på vei ut med høye knespark. Det er kanskje like greit, siden ingen reagerer på forskjellen lenger.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk! Dette var nyttig for meg å vite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå