Gå til innhold

Uforskammet at et barn på under to år raper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en tur i byen i dag og tuppa koset seg litt med juicen sin i vognen :)

Så idet hun skal si noe til meg komemr det en liten rap, da snur den ene fyren som står ved siden av oss seg (to kamerater i 30-40 årene som sto å så på babyklær), ser stygt på tuppa, så meg, snur seg tilbake til kameraten sin og sier høyt "for et uforskammet lite barn".

Ble helt paff jeg! Synes dere det er ille at så små barn raper?

Tuppa blir 2 år i april og jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt over det i det hele tatt når hun har rapt.

Har sagt til henne at det ikke er pent, men synes det blir for dumt å skulle "kjefte" på så små barn for sånt.

Er jeg helt på jordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo ikke noe for slikt..Hvertfall ikke små barn. Spesiell mann

Skrevet

La nå ungen rape!

Jeg har tom lært henne å holde seg for munnen og le en liten symblsk latter når hun eller andre gjør det. (rare meg)

Skrevet

hahaha...de hadde dårlig peiling på unger i hvertfall. Jeg hadde ledd jeg...

2åringer har da ikke kontroll på rap og fjert enda..

Skrevet

Nei du er ikke helt på jordet. Tror ikke de skjønner at promp og rap er uforskammet:) Tipper de ikke har barn selv hehehehe

Skrevet

Du er ikke helt på jordet= Herregud, for noen uforskamma menn!!!

Skrevet

Nei ditt barn hva ikke uforskammet,,,Hadde vært litt annerledes om barnet hva mye større,men når de er så liten syns jeg de bare er søte..Han mannen virker som å være en spesiell mann

Gjest NydeIig
Skrevet

nei, du er ikke helt på jorde

har en venninne som sier "xxxxx, da!" om min 2 åring raper, eller promper, eller enda verre besjer.

hun har barn på snart 2 selv, og ble rød en gang han besja i byen, og hun måtte kjøpe nye klær til han

Skrevet

Hehehe tillab,den var god :) kanskje jeg skal gjøre det samme.

Ble bare litt satt ut jeg, syntes HAN var litt frekk i grunn.

Tuppa skjønte at hun hadde gjort noe "galt" også pga maten han satt blikket i henne.

Han handlet klær til nyfødt da, så kan jo tenkes han har noen kameler som må svelges når hans knøtt blir større (forsto det som at de handlet til hans gravide kone)

Skrevet

Da hadde det nok smelt ; Uforskammet gammel mann! fra meg;-)

Et lite barn har da ikke kontroll over alle kroppslydene sine når de er bare 2 år.

Skrevet

Hehehe ja det tenkte jeg på etter at vi hadde gått, hva om hun hadde stått å bæsjet foran han ;) da hadde han vel besvimt *knis*

Skrevet

Nei, det er ikke uforskammet!! Møkkamannen var uforskammet!!

Skrevet

Den latteren er jo genial (og hun lærte det egentlig fordi jeg er litt ufin selv bak lukkede dører og raper:p)

Men på den måten avsjarmerer man alle brødbokser som ikke skjønner et pøkk med barn iallefall;) Hehe...

Og ja, HAN var litt uforskammet!

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor grensa går når det blir uforskammet, men en toåring raper ikke for å være frekk.

Skrevet

"For en uforskammet gammel mann, er nok ikke vant med barn han". He he. Hadde vært morsomt å se reaksjonen hans da...

Skrevet

Jeg hadde sett stygt på han tilbake og sagt "hva sa du for noe?" Du sier liksom ikke sånt til ett barn !! hadde h*n vært 13-14 og rapa høyt så det joma etter så ville det vært noe annet men 2 år? nei,fy fadern han kunne spart seg VELDIG for den kommentaren!

Skrevet

Hvis det var slik at han var ute og handlet til sitt kommende barn vil han nok få seg noen stygge overraskelser!

Skrevet

Det tenker jeg og. Mulig man må være litt eldre for å forstå meningen med ironi:) Selv sa jeg til en liten gutt en dag at han var "en flott liten rampegutt" sagt på moro for å tøyse litt. Moren i begynnelsen av tjueåra satt hatblikket sitt på meg. Jaja:)

Skrevet

Denne fyren er opplagt ikke den skarpeste kniven i skuffen. Kan ikke skjønne at du lar deg plage av folk som opplagt ikke er spesielt glupe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...