dione Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Noen som kan mye om disse. De er jo så forvirrene. Iallefall de fra billigetest.com. De fra clearblue er så dyre. Jeg har testet nå i nesten to uker, fra ca en uke etter menstrasjon. Ingen tester har vært klart positive men innimellom er de fra billigetester svakt positive. Det er greit for meg å vite når jeg har eggløsning ettersom jeg reiser mye i jobben og vil passe på å være hjemme de riktige dagene. Hvor ofte skal man teste? Jeg blir glad for svar
Babyønske �� Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Billigtestene er ikke gode, det har jeg inntrykk av at de fleste mener, inkl meg selv. Så hvis du føler du må teste er det nok bare å bite det i seg og bruke CB. De fikk hvertfall jeg positivt utslag på hver mnd jeg brukte de. Billigtestene fikk jeg aldri positivt utslag på. Har du f eks 28 dagers syklus, tester du fra dag 10, og da vil du mest trolig få positivt utslag etter 2-3 dager. Husk å teste på ettermiddag, da er det størst sjanse for riktig resultat. Etter hvert som du blir kjent med syklusen og vet hvilken dag du får positiv test, kan du kanskje begynne å teste en eller to dager senere, og allikevel få med deg når den blir positiv. Da kan du slippe unna med et par tester mindre hver mnd. Men samtidig, har du regelmessig syklus har du mest trolig også eggløsning samme dag hver mnd. Selvsagt ingen garanti, men mest trolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå