Gå til innhold

Bra gjort, veldig flink pappa gitt,,,, NOT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene dro til faren sin på tirsdag etter skolen. Vi hadde dem med på bursdag i dag, og da fortalte de at onsdag og torsdag kom de for sent på skolen. av tre dager. Jaja,kan skryte på seg hvor god,flink og ansvarsfull far han er han!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda,greit nok det. Men det blir litt for dumt, når han akkurat har sittet i rettsmøte å skrytt av hvor flink, ansvarsbevisst,perfekt pappa og presis han er. Og det er ikke første gang det skjer heller, at de kommer for sent. Håpløst tilfelle...

Skrevet

blåser opp dette stort. Kan virke som om det er et poeng for deg, å sortmale far litt, men det kommer det aldri noe godt ut av. (Beklager om jeg tar feil). Velg dine kamper med omhu, sett i en større sammenheng er dette bagateller. Og håper du ikke kommenterer far negativt overfor barna.

Jeg hadde heller tatt en prat med læreren, og bedt dem videreformidle til far at det er uheldig at barna kommer sent. Han forstyrrer jo hele klassen. Er selv lærer, og blir nesten litt irritert på en far som alltid er 5-10 minutter sent ute. (Har gitt beskjed om at dette er uheldig mange ganger, men han bedrer seg ikke. Rektor har også vært i møte med han, og det værste av alt er at han er faktisk lærer selv). Og så hadde jeg bare tenkt at dette ikke er din sak.

Hvor gamle er barna forresten? Om de er så store at dette kan får litt større konsekvenser for dem på skolen, ville jeg lagt opp til et møte. Tror ikke kritikk fra eksen er særlig effektivt, men en klar beskjed fra læreren retter de fleste seg etter.

Skrevet

jeg synes ikke ho blåser opp for ingen ting jeg...

herregud, mannen har nettopp sittet å bedyret overfor retten at han er så flink med barna, også klarer han ikke å få de tidsnok på skolen, nei det synes jeg er for dårlig av han....

de tror det er så forbanna lurt å sitte å si at de er så flnke til alt, og når det kommer til div saker, kan de jaggu ikek stille opp tidsnok...

stor i ord, men liten på jord...

Skrevet

Nei, er ikke ute etter å svartmale han. Er en laaang historie bak dette. Har akkurat vært i rettsmøte, og der satt han å skrøt såå av vor flink han er,at ingen unger i verden har det mer perfekt når de er sammen med pappa, at han alltid holder tider osv. Det er jo IKKE tilfelle,på 7 år kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger han har holdt tider. Og dette går stadig ut over ungene og det liker jeg IKKE. De blir ni år straks. Skal begynne på ny skole nå, siden vi er på flyttefot, så jeg skal ha en lang samtale med lærer og rektor for fortsetter det sånn, må noe gjøres. skal ikke gå utover ungene og skole at han ikkke gidder å stå opp. og liste er lang med div andre ting også.. ikke moro...

prater aldri dritt om far i deres hørevidde, ser ikke noe poeng i det. Det er jo kun ødeleggende for unga.

Skrevet

5 om dagen.... skulle tro du kjente han, for den siste setningen der beskriver han godt.. Så vondt når det går utover unga:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...