Gå til innhold

Press i underlivet, tegn på at fødsel nærmer seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Babyen festet hodet for en uke siden. Og i dag har jeg kjent han presse ned mot underlivet noe veldig. Er dette en slags start? (Førstegangs, termin 2 mars)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være det, men det trenger ikke å være det. Jeg har hatt en del press, men har nå mest murringer. Snakket med jordmor om dette på onsdag (har termin 16 jeg da), og hun sa at det betydde bare at kroppen var klar, og at jeg kunne føde alt fra samme dag til flere uker frem i tid... Du må nok bare vente å se. Lykke til! Når fødselen er i gang skjønner du det uansett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bekreftet at hodet hadde festet seg i uke 37, hadde mistanke om det en god stund før. Kjente nedpress osv allerede da. Kjenner det fremdeles. Er slutten av uke 38 nå, 39 i morgen. Er nok normalt å kjenne dette i noen uker før det skjer ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt modningsrier og neddpress i snart to mnd. tror dette er meget individuelt. min festet seg og veldig tidlig. er førstegangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en del nedpress nå... er 34+5 i dag og er veeeeldiiig klar for å bli ferdig. Hadde sånn nedpress sist også fra ca samme uke.

Lykke til da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...