Gå til innhold

vondt i tissemannen

suppegjøken+grønnskollingene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 2,5 år har vondt i tissen sin. Han drar huden litt tilbake for å vise meg, og da er det hvitaktige dråper der. Syns også det ser litt rødt ut der forhuden slutter Han dra ikke huden helt tilbake altså, men bare sånn at man såvidt ser tissemanne liksom. Skjønner?

Noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan vere ein liten infeksjon, f eks sopp...

Skrevet

Kanskje jeg skal ringe legen på mandagen da. Hvordan sjekker legen det, eller kan jeg smøre Canesten uten å rådføre meg med lege?

Skrevet

Det er en infeksjon, så snakker du med legen så får du en salve.

Dette problemet kan oppstå hos gutter med litt trang forhud OG PÅ INGEN MÅTE DRA forhuden tilbake. Da vil det komme små risper i huden og når dette gror igjen vil huden bli enda trangere.

La gutten selv føle seg fram og snakk med legen da vil du få en salve som er til akkurat dette:

Skrevet

Jeg har aldri dratt forhuden hans tilbake, dette er noe han gjør selv, men bare så vi ser tuppen på forhuden liksom, han har veldig mye hud der. Har sett at tissen hans er litt sånn ballongaktig noen ganger, liten på tuppen mens midt på er den oppblåst liksom. Har tenkt at dette kanskje kan være pga trang forhud. Når han har "tjukkastiss" som han kaller det, særlig om morgenen, er hele tissen like tjukk liksom, bare innimellom den er sånn ballongaktig.

Herregud dette ble rart skrevet, men dere guttemammaer skjønner sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...