Gå til innhold

Analsex og hemorider......??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hemorider inne i endetarmen, som hovner opp hver gang jeg bærsjer. Da vises de og jeg kjenner dem godt til de går tilbake noen timer senere. Har veldig lyst til å ha analsex med typen, og tenner i det hele tatt på å bli stimulert i dette området.... men kvier meg for å gjennomføre det siden jeg har hemorider. Tror aldri typen har sett at jeg har dem, og er redd for å bli avslørt..også er det jo lurt å ha tom tarm før man setter i gang, og det er så vanskelig når rumpa ser ut som på en bavian etter en tur på do.... Noen her som har hemorider, men likevel har analsex? Hva syns kjærestene deres om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor behandler du bare ikke hemoridene dine?

Skrevet

Hm, det har aldri slått meg, gitt!

Har selvfølgelig prøvd det meste, uten resultat. De må antagelig opereres bort, men både legen og jeg er skeptiske til dette siden de står inne i tarmen. Det er smertefullt og infeksjonsfaren er stor.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som er så flaut med å ha det jeg da...

Det er faktisk en ganske normal sak...

Skrevet

Ikke alt som er normalt, som er like deilikat, hehe... Det er normalt å ha kjønnshår, men de fleste stusser det vel til en litt mer pyntelig busk enn det den er fra naturens side. Det er normalt med kroppslukter, men de fleste vasker seg vel hver dag for det. Selv om mange har samme problem som meg, betyr ikke det at jeg ikke syns det er pinlig/ekkelt.

Skrevet

Jeg orka ikke ha analsex etter jeg fikk hemorider hvertfall. Kjipt. HAdde det før. Det var jævelig vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...