Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Imorgen skal jeg på min 2 sjekk på sykehuset. da er jeg FEMTEN dager over termin!!! Legen som sjekket meg sist, sa det var muligheter for keisersnitt, da babyen er så stor og jeg er så lav.Hun bad meg faste fra i natt av. Ringte føden idag, og hun hadde skrevet i journalen min at hun ikke anbefalte å sette meg i gang pga babyen var så stor, men han legen jeg pratet med idag,m sa at jeg likesågodt kunne bli sendt hjem igjen, hvis alt var bra med baby. Jeg Orker rett og slett ikke mer. Tenk om de bare sender meg hjem igjen? Hvor lenge skal jeg da gå? Er det noe jeg kan si til legen jeg kommer til imorra, for at h'n skal ta meg seriøst? Jeg vil bare bli ferdig nå. ( det er ikke samme lege jeg hadde sist som jeg får imorra, og heller ikke han jeg pratet med på tlf idag.) dette spurte jeg om.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 15 dager å fy faaan!! At det går an å være så jævli mot noen at de lar dem gå 15 daaager over termin:-S Syns 1 dag var ille jeg:-D Jeg ville bare stått på mitt å krevd å få igang fødsel..Evt keisersnitt.. Jeg hadde keisersnitt(riktignok hastesnitt) men det var kjempefint..fikk være våken:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå