Gå til innhold

Hva har dere på veggen bak komfyren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bygger ut kjøkkenet og får komfyren på et annet sted. Hetta over komfyren henger på en vegg der det ikke skal være noe annet (overskap) så jeg lurer fælt på hva jeg skal ha bak.. Fliser er ikke aktuelt, men tenkte på evt glassplate, men da blir den nærmere 2,5 meter lang..

Hm. Hva har dere da? Noen med morsomme ideèr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi har stålplate der.

Skrevet

Eg har fliser, men andre ting går jo også. Eg har ikkje flisene til taket ved komfyren, men ved siden av nokre overskap; det er faktisk stilig at det går heilt i taket:)

Skrevet

Vi skal ha glassplate nå... Har hatt stålplate...

Skrevet

hm.. det er fint med glassplate ja! så en gang et interiør-program hvor de faktisk limte på et stilig vinylbelegg og, hvor merkelig det enn høres ut at det kunne bli bra..

Skrevet

Jeg har masse fett og skitt :) (hihihi)

Har bare vanlig tapet, men skulle gjerne hatt noe annet. ER klin umulig å holde reint.

Skrevet

Veggen er lenger enn 2,5 meter, så tror det ville sett rart ut om jeg bare tok fliser fra benken og opp til taket.. Det er sikkert tøft, men da måtte isåfall veggene vært lukka.. Stål ja, vet de har fra Røros metall, men ser for meg at den blir så hiiiiimla stygg med en gang..

Glass kan man få i mange varianter, farger, mønster osv.. Hm.. Bare ser for meg en stiv pris :-O

Skrevet

trur ikkje det treng bli så dyrt. herda plast kan jo vere ein mulighet. eller gå til ein glassmester:) Du kan jo kanskje lage mønster på sjølv med f eks klistermerker av ein eller anna litt gjennomsiktig sort, eller maling og sjablonger? det treng jo ikkje vere på heile plata.

Skrevet

Ja, herda plast kan være en muligehet, du sier noe der makken, takk for tips:))

Skrevet

Vi har vinylbelegg - gulvbelegg - som ser ut som ei rullesteinsstrand med småstein. Ble faktisk veldig ok, om jeg skal si det selv. :-)

Skrevet

hehe.. veit eg er lur;) elskar oppussing og sånt, forstår du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...