Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Har lavtblodtrykk og i dag besvimte jeg når vi(samboern og jeg)skulle tippe lotto på et kjøpesenter der vi bor.Snakket med legevakta og hun ville ha meg inn til sjekk pga at jeg har besvimt en del før for og sjekke blodtrykk og fosteret og slikt.Blodtrykket var bra og fosterlyden fint.Men en del eggehvite i urinen.Skal lever ny på tirsdag.Men jeg måtte ta det med ro og passe på meg selv.Men jeg har en samboer som ikke har blitt helt voksen enda føler jeg. Har og en aktiv sønn på starks 10mnd.Min samboer valgte i dag og dra ut og feste istede for og være hjemme hos meg og sønnen vår.Det samme gjorde han sist jeg besvimte ca 14 dager siden. Jeg blir så forbannet at han eller velger og dra og ha det gøy og drikke istedefor og være hjemme.Når jeg tar dette opp med han så sier han "så du mener at jeg ikke skal få drikke på 10uker til ungen er ute da" Vet snart ikke hva jeg skal gjøre.Vet jo at han blir dårlig i morgen og da må jeg ta meg av sønnen vår hele dagen.Han ser sønnen sin ca 3 og halv timer ellers i hverdagene... Hjelp....blir så forbannet. Måtte bare få dette ut til noen.
*LilleTroll + spira Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Litt av en prioritering på samboeren din må jeg si. Hvordan blir det etter fødselen hvis det er så viktig for ham å drikke? Skjønner godt du er forbannet jeg, spesielt siden du er i den situasjonen / tilstanden du er i. Konfronter ham du! Selv om det er du som går svanger betyr ikke det at det er greit at ham flyr ute... dere er sammen om dette, it takes two Mener ikke at han ikke skal kunne ta seg en fest altså, men å ikke kunne drikke på 10 uker er da ikke verdens undergang?! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Han bør vel gjerne få klar beskjed om at den oppførselen han ikke tolereres. Han virker ikke særlig moden nei. Jeg tror ofte at disse mannfolka ikke ser lengre enn sin egen nese, han er vel kanskje vant til at du tar deg av sønnen deres og har kanskje ikke har så mye ansvar i hverdagen? Det forteller du ikke noe om. Uansett så bør du overlate mer av ansvaret for sønnen deres til han. Si at du må følge legens råd, du vil jo ikke at babyen deres skal bli født før tiden? Hva skjer dersom du er alene med sønnen deres og du skulle besvime?? Dette må du få han til å forstå!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Forvente dere at dem ska sitt hjemme hver kveld?og aldri få gå ut?de må da få gå ut en gang i blant.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 det er jo ikke det som er saken her.Men trenger ikke og dra ut den dagen jeg har besvimt og fått beskjed om og ta det med ro.Kan velge f.eks neste helg da.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Tja,eg besvime også,men har 3 barn og ta meg av.går fint det;-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Vel man må vel få si sin mening her.Kommer jo litt ann på aldre av barna og om du besvimer mye og hva du har fått beskjed om da.Folk er ikke likens.Går fint og ta seg av mitt barn og,men trenger litt hjelp og det blir kun i helgene jeg kan få det.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Anonym som sier at de må få ta seg en fest i blant - hallo?!?! Når hun besvimte samme dag, er gravid og har en liten unge i tillegg!? Når vi gravide klarer å holde oss unna alkohol i mange måneder, både under svangerskapet og amming, må vel f... meg gutta klare det i noen uker i hvertfall!!! Dette virker veldig umodent og hensynsløst av han! Ikke godta dette HI!!!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Tja,jeg er alene og mye syk,og tar meg av barna mine.jeg har ikke noen til og passe på meg.så hvorfor kan han ikke dra ut da??
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Synes det er dårlig gjort av samboeren din, når du har det så ille. Synes menn noen ganger, har lett for å tenke på seg selv, og ikke tenker lengre. Greit nok at det ikke er de som fysisk er gravide, men de venter da barn de og, og burde kunne "være litt med", og sympatisere med sin bedre halvdel. Nå har jeg en man som ikke selv ønsker å feste den siste tiden av svangerskapet, men tar seg et glass om helgen, her hjemme, eller litt ekstra dersom vi er på besøk, eller har besøk. Men ikke slik at han blir dårlig dagen derpå. Det synes jeg er helt greit. Forstår godt din frustrasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå