babysjuk82 Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Kaste ik opp så mye.i kvel kom d blo opp.ble veldi bekrymra nu ja.blør neseblod av og t også.alt for redd for kreft jg.
Miss Misantrop Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Tror du overhode ikke bor bekymre deg for kreft. Gaa til legen aa faa pheragan. Eller spis postafen, det hjelper hvis du ikke er SAA kvalm. Ta det opp med legen din. Blod skal tas alvorlig, men kreft tror jeg ikke.....
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Hvordan så oppkastet ut? Var det mye blod? Best å kontakte legen på mandag. Jeg vet ikke hva det kan komme av, annet enn magesår. Det har noe å si om det er friskt eller størknet blod også.
babysjuk82 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 Er friskt blo.er mye kvalm,men må gjør t sjøl for og kast opp.ik delikat akorat.men bli bedre ettepå.har en tendens t og spis for my,og d e litt ubehageli.
Grevinne von Grillvott Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Det er veldig skadelig å tvinge seg selv til å kaste opp når man har spist for mye. Det er dette folk som sliter med bulimi gjør, og det er virkelig ikke bra for deg. Hvis du har problemer med å slutte med det så burde du snakke med legen din om det. Lykke til!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Det at du har kastet opp blod kan komme av at du blør neseblod. Jeg blødde neseblod her om dagen og kastet opp blod etterpå. Når man blør neseblod vil alltid noe blod renne ned i spiserøret og ned i magesekken. I og med at friskt blod ikke absorberes av kroppen, så må det opp. Så det kan være grunnen til at du kastet opp blod. Bør ikke være noe farligere enn det.
NormaJean Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 enig med lindus. kroppen vil alltid kvitte seg med blod i mage sekken, så hvis du har svelget endel, så er det nok kun neseblodet som vil opp igjenn. det at du putter fingeren i halsen fordi du er kvalm er derimot en veldig dårlig ide. En annen tanke til blodet kan jo være irritasjon i spiserøret, evt sprukket blodåre grunnet økt press. Men dette kan jeg ikke så mye om. Du skriver at du overspiser og så blir kvalm og tvinger frem oppkast. Jeg skal ikke spekulere i hvorfor du gjør det, men jeg vil sterkt anbefale deg å slutte. ta en tur til fastlegen og snakk med han/hun om dette. Hvis det er slik at det er bare pga ubehag og kvalme hadde jeg heller spurt om å få litt kvalmestillende. Er det pga noe psykisk så bør du få hjelp fort. Det er ikke så veldig sunt for babyen din. ønsker deg lykke til:)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Enig med de andre at du bør komme deg til legen i forhold til overspising. Dette bør du få hjelp til å komme over, det er ikke bra hverken for deg eller barnet. Prøv sånne bånd mot reisesyke for å stille kvalmen hvis den plager deg, det funket veldig bra for meg hvertfall. Sea-band heter de. Koster ca. 100kr 150 kr. Lykke til Viktig at du tar godt vare på deg selv når du skal bli mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå