Gå til innhold

Hoster ungene deres ofte til de spyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....

Syns ungene mine stort sett gjør det de gangene de er syke og hoster. Klarer å avverge det noen ganger ved å gi efedrin tidsnok..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjedd med minsten en gang for ett par tre uker siden. Satt på venterommet på legevakta når hun spydde meg og seg selv fullstendig ut, morro!!

Min kusine og fetter som har astma hostet ofte til de spydde da de var mindre....

Skrevet

sønnen vårt har aldri spydd av hosting. Men han har hostet til han brekke seg.

Skrevet

Ville hørt med legen, spesielt om det er greit at du gir efedrin. Legen sa til oss at vi skulle gi efedrin kun når han var veldig tett. Han hostet til han spydde, men vi skulle likevel ikke gi efedrin for han var ikke tett.

Regner med at de har mye slim siden de spyr, og da er det viktig å ikke gi hostedempende hostesaft, men evt slimløsende. Det er viktig at de får opp slimet, og det får de ved å hoste.

Men ta kontakt med legen, for er vel kanskje ikke vanlig å hoste til en spyr hver gang en er syk?

Skrevet

Snuppa har gjort det 3 ganger denne uka, og da dro vi på legevakta. Hun hadde bronkitt. Vi fikk SLIMLØSENDE hostesaft (Solvipect), ikke hostedempende. Legen sa det var viktig at hun fikk opp slimet. Hun fikk slimløsende for at det skulle bli enklere for henne å få det opp, så hun slapp å hoste så hardt at hun kasta opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...