lillebror er " forsinket" Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Saa akkurat paa nyhetene om ei jente fra Argentina. Da hu var 14 fikk hun sitt forste barn, trillinger som 15. I dag fikk hun tre nye. Er bare helt utroligt..............
Peders mamma Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 oij ! shit !! Litt å holde fingra i...enn om ho forts i det tempoet? det blir en del unga..
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Ja det sier jeg og STAKKARS jente, husker da jeg var 16 og det var nok slitsomt å være tenåring som det er....*sukk* Ble hun naturlig gravid? Jeg tenker 2*3? Er det normalt?
lillebror er " forsinket" Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2008 Ja. naturligt gravid. Men helt uten utdannelse. Blir sikkert litt av en fremtid paa de barna. Staar litt om det paa nettet, men kun paa spansk.
Boulengerina Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Stakkars barn tenker jeg,.. de skal jo ha dekt sine behov for kos og oppmerksomhet fra mamma alle sammen.. Sikkert ikke bare bare for en 2åring å ha 6 yngre søsken.. :-S
maria isabell Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 tenk så utrulig flink hu er:) 16 år og 7 barn på 3 år:) hu har valgt å bære fram alle 7 og tar seg av de i en alder av 16 år:) selv om mammaen har liten utdannelse kan jo ungene klare seg helt fint for det:) jenta har min fulle respekt,hu er sikkert ikke 16 år i hodet lenger nå som hun er 7 barns mor:) en vokser med oppgaven:)
Sånn kan det gå Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Hallo? Argentina er et katolsk land. Det er jo ikke slik at hun hadde noe valg. Ikke kunne hun bruke prevensjon og ikke kunne hun ta abort... Stakkars, stakkars mennesker som har så liten råderett over sine egne liv.
Miss Misantrop Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Jeg tenker at utdannelse eller ikke kanskje ikke spiller noen storre rolle her. Er sikkert ikke lett aa arbeide med 7 smaa barn I argentina. Heller ikke I norge som vi faktisk faar oko stotte til barnehager Det store sporsmaalet er kanskje om bf fremdeles er sammen med mor og hvilken jobb han har. Forhaapentligvis er hun en del av en stor familie som stiller opp. Her jeg bor er 6 til 9 barn vanlig, men de fleste som har saa mange barn har jo ogsaa litt alder.
babysjuk82 Skrevet 23. februar 2008 #10 Skrevet 23. februar 2008 D med utdanning gjør ik meg noe.tenke på mora.må bli frykteli slitn.eg e snart 26 og har 3 barn. Snart 4. Eg ha ikke klart dette når eg var 16.hun klare d sikert,7 barn,bli slitn av tanken.her e d nok m 4. Alene ialf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå