Gå til innhold

Kan slimproppen komme uten at man selv merker det?


minførstebaby

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 28 februar....

Hodet har ennå ikke festet seg men legen sier at det ikke er sikkert at det fester, men at det gjør det da fødselen er igang... Hm,trodde det var ganske vanlig for førstegangsfødende at hodet festet seg et par uker før.. Jeg bærer ungen kjempe langt nede,så man skulle jo nesten tro at det var festet.... Men babyen ligger rett vei og det er like før det fester seg.......

Kan slimproppen ha komt uten at man selv har merket det? Er det mulig?

Jeg har som sagt ingen erfaring fra før,alt er så nytt og ikke minst skremmende og spennende...gleder meg til å møte babyen...

 

Er det vanlig å gå over tiden? Vil helst ikke gå over tiden,vil så gjerne møte babyen min snart,føler jeg har ventet i en hel evighet.....

Har hørt at sex hjelper.... Noe med spermen å gjøre...

 

Hva er modnings akupunktur? Hvordan virker dette og hvor kan det gjøres?

 

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg

 

Jeg er tobarns mor, min siste fikk jeg nå 1 feb. Slimproppen kan gå uten at du merker det. eller sammen med vannet. Med min første hadde ikke hodet festet seg heller. Det skjedde den dagen fødselen satte i gang. Da vannet gikk gled hodtet på plass i bekkenet. Jeg så heller ikke noe slimpropp. Plutselig gikk vannet, uten noe forvarsel:) Så du kan nok føde når som helst nå:) Om du går over eller ikke er det nok ingen som kan svare på. Babyen kommer nok når den er klar. det sies jo at 1. gangs går ofte litt lenger enn 2. gangs... jeg fødte 1. mann 11 dager før termin.2. mann ble satt igang 3 uker før termin pga svangerskapskløe og sv.sk. forgiftning. Modnings akupunktur har jeg hørt om. Det er nåler som blir satt for å få igang/modne fødselen. Og gjøre fødselen "kortere". Har snakket med noen som har brukt dette og det er bare posetive tilbakemld:) Det gjør de hos noen som driver med akupunktur. Her har vi et naturmedisinsk senter som utfører det. Sikkert noe lignende hos deg vil jeg tro. Sex hjelper sier de, eller spermen inneholder visstnok prostaglandiner som modner livmortappen.. det er det samme som man får i tablett når men skal sette igang fødsel. Tror vel bare det kan modne og starte fødsel hvis det er klart for det, men hvorfor ikke prøve;)

Jeg ønsker deg lykke til med fødselen, du har en spennende tid foran deg. Helt fantastisk følelse å få babyen på magen etter fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...