Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.

Hvordan går det med dig? Har ikke været her så mye i det siste, men har fått med mig at i skal flytte fra hverandre.

Har du flyttet?

og ikke mindst, håper du har det bra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har ikke flyttet enda. Fått meg leilighet, men ikke sikkert jeg kan flytte inn før 1. mai.

Stille og rolig her. gode venner. deler en flaske vin akkurat nå.

Håper han kommer tilbake til oss.

Hatt det grusomt, men begynner å se lys. Jeg er nødt til å komme videre om jeg vil eller ikke.

Skrevet

Krydser fingrene for dig!!!

-håper det bare er lidt "ungdoms kuller" der skal løpes av :-) og han så er klar for et familieliv med dere igjen

Skrevet

får håpe det bare er litt panikk ja. litt vondt å være her nå. Jeg vil jo gjerne være nær. Tar meg i å kalle han vennen osv....

Men han er veldig oppmerksom for tiden. Det er bra, men vondt fordi jeg vet at jeg må flytte.....

Kan si det slik at jeg er litt forvirret for tiden.

Skal begynne å jobbe til uka. blir greit, men også tungt. Jeg er jo litt opp og ned i humøret.

Skrevet

uff ja. det må være helt forfærdeligt.

Håper at det hele ordner sig for jer, så du ikke når og flytte.

krydser alt jeg kan!!!

Skrevet

det blir nok flytting, men han er klar for å få det til å fungere igjen. Men det må vi visst gjøre i hver vår bolig.... forstå det den som kan.

Men funker det, så er det vel verdt det.

Har fått meg en fin leilighet noen km unna. stor terasse. to store soverom, kjøkkenkrok, bad, bod, vaskerom og liten ok stue.

forholdsvis lys og fin og i et barnevennlig miljø hvor jeg kjenner flere av naboene.

Men aller helst vil jeg være her. bodd her 13 år. Det er hjemmet mitt i hele mitt voksne liv.

Vi får krysse alt vi har. Jeg må vel også legge ned litt innsats.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...