Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Noen som har / har hatt puppegal unge? Han henter den frem selv, lyser opp, klapper i hendene og er lykkelig bare ved å se den og ta på den.... Men, jeg orkeeer ikke amme mere... Bestemte meg for ett år... og ett år har gått... Hjeeelp...
moder3 Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 ser den ja.. hun her er 16,5 mnd nå, og helt gaaal! det er bare puppen som gjelder, f.eks når jeg henter henne i barnehagen kommer hun løpende og roper "pupp pupp pupp!!!" hehe. hadde bestemt meg for å slutte før hun begynte å gå eller snakke, men.. trodde det skulle bli enkelt pga at mi første mistet interessen selv, da hun bare var ca 9 mnd. Men hun her derimot.. huff..
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 så enig så enig med deg, trodde det skulle gå av seg selv for det gjorde det med med 1 man,men tuppa er 13 mnd og ELSKER puppen, finner den frem selv, men vi har trappet ned til 3 gang pr dag da, skal ned i 2 og så bare kveldspupp før det blir helt slutt,. Tror jeg blir nødt til og være borte minst ei helg jeg for å få til dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå