Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Usikker på om den har gått men tror ikke det. Noen som har kjennt etter den selv? Vet at man absolutt ikke skal fikle oppi der, men er ikke det når slimproppen har gått? Før det så er jo den der å beskytter...Er såå nysgjerri. Men er vel best å la være.....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor må du vite alt da? Kan du ikke bare la kroppen din gjøre det den må å ikke fundere så mye..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor være så spydig anonym 21:22?? Det er jo noe ganske stort som skal skje så det er jo ikke så veldig unormalt at man er veldig nysgjerrig på når det vil skje. Til deg HI. Så vet jeg ikke hvordan man kan kjenne etter det, er førstegangs selv. Vet at jordmor kan finne ut om slimproppen er gått eller ikke. Men tror ikke vi har noen mulighet selv for å kjenne etter det, vi vet jo ikke hvordan det kjennes ut. Tror du skal la være å stikke fingrene opp der, spør heller jordmoren din neste gang du skal dit. Får i hvert fall dyttet opp innlegget ditt, så kanskje noen andre som vet litt mer kan se det og svare
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 HI her Takk anonym 23:24. Ante meg at en spydig anonym kunne komme til å trå til her så signerte derfor med anonym slev, pleier vanligvis ikke det. Det er nok sikkert lite å få gjort med å sjekka det selv ja, men lurer jo så fæææælt. Men man skal jo ikke drive å fikle oppi der selv, så det skal jeg la være. Skal til JM på torsdag. Får høre etter da:) Takk takk
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Tror ikke du klarer å kjenne det. Men dersom den skulle ha gått, og kroppen ikke er klar, så vil det dannes en ny i løpet av en uke.
Gjest Orkideen - Termin i dag ! Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Slimproppen er ikke nødvendigvis en indikasjon på et det er en fødsel på gang. Som skrevet i innlegget over kan slimproppen gå, men kroppen danner ny. Hos noen går slimproppen i uke 33 , men de går likevel over terminen. Det medfører alltid fare for infeksjon å undersøke seg i underlivet, så det burde du vente med. Selv med sterile hansker er det mulig å dra med bakterier fra skjeden og inn til livmoråpingen fikk jeg vite av jordmor på svangerskapskurset. Det er derfor jordmødrene oftest venter til etter termin med å sjekke om en gravid er moden. Ønsker deg lykke tilmed innspurten.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 hei hei! slimproppen min gikk ei uke før jeg fødte i fjor. det var veeeeldig tydelig når den gikk for meg! jeg "fødte" ut en diiiger slimpropp mens jeg tissa. det var syyykt ekkelt tror nok ikke alle merker det såå godt da! tror ikke det er mulig å kjenne etter med fingeren selv.. tror ikke det er noe som skiller seg ut hvis man kjenner oppi der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå