Mayken Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Heisann. var inne og så på bildene på profilen din, og der ser jeg en pororo-bamse. må bare spørre hvor du har fått tak i den. ina elsker pororo, og tror hun hadde blitt ellevill om hun hadde fått bamse av han. p.s. lykke til med prøvingen. Vi hiver oss på prøvingen i august tenker jeg. tror din lille og min lille er ganske jevngamle. kanskje neste mann blir det også
lenej :o) Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 hehe.. ja ikke sant! :) ja, fikk kjøpt pororo fra singapore eg *leter link* http://cgi.ebay.com.sg/Pororo-Animation-Characters-Dolls-PORORO_W0QQitemZ320220055304QQihZ011QQcategoryZ36549QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122 der har du den fikk den i posten på 5 dager! ho som selg, ho er kjempehyggelig !! om du treng hjelp, så kan eg bestille for deg, for eg er registrert der, og har handla før.
Mayken Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2008 åhhh...kan du virkelig hjelpe meg?? Har ikke så mye peiling på netthandel, har bare bestilt klær fra hennes og mauritz tidligere, og er ganske blank. Hvor mye betalte du da?
lenej :o) Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 eg betalte 200kr, for bamsen og porto tilsammen. syns det var dødsbillig...
Mayken Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2008 ja, det var ikke ille pris nei. Men hvordan skal vi gjøre det da? tar gjerne imot hjelp fra deg:)
lenej :o) Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 ho som eg kjøpte hos, ho sa eg sku ta direkte kontakt med ho om eg sku handle mer. så da gjør eg bare det. har du msn forresten? legg meg til da [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå