Gå til innhold

IKM i morgen!

Lotta med novembergutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen tester er kjøpt inn enda. Tenkte la tanta få litt tid på seg før jeg begynner å etterlyse henne/teste...

Jeg er SÅ spent altså! Har hatt så mange stikkinger i magen i de siste dagene, så har jo et lite håp om at det faktisk er noe der :) Men gruer meg fryktelig til den eventuelle skuffelsen en negativ test vil gi meg :\

Mange følelser i spinn nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende :-) Kjenner meg igjen i de følelsene...det tror jeg de fleste gjør her ;-P Jeg har funnet ut at det egentlig er ganske så forferdelig å være prøver - samtidig som det er helt fantastisk spennende.

Hadde IKM i går jeg :) ingen TR enda, tok en test i dag morges, men den var blendahvit :-/ Har egentlig hatt lite håp denne pp`n (siden jeg ikke har funnet EL), så trodde ikke jeg skulle bli så skuffet som jeg ble..men men, sånn er livet ;-P så lenge TR ikke har dukket opp er det fortsatt et håp.

Har lite symptomer jeg, men det er stikninger i magen og jeg har humørsvingninger til de grade ;-)

Skal krysse fingrene for at TR holder seg borte fra deg :-)

Lykke til!!! :-D

Skrevet

Hehe, nei, jeg er vel ikke alene om å føle det sånn :P

Er bare 2 pp dette også, så ting er jo litt ekstra spennende! Skulle egentlig avslutte prøveperioden om det ikke klaffet denne gangen - med en pause på godt og vel ett år :\

Men jeg tror jeg har funnet andre ordninger, sånn at vi hvertfall kan prøve en gang til... :)

Må jo være veldig spennende å være over IKM også da! Krysser fingrene for deg!!

Lykke til:)

Skrevet

Hehe, ja det er spennende, ALT for spennende ;-P

Har vært gravid to ganger før, og da har det gått på 1.pp, så er skikkelig "bortskjemt" sånn sett...har derfor litt vanskelig for å innse at dette kan ta tiiiid. hehe.

Får satse på at spiren din sitter nå da ;) Eller så må jo ting ordne seg :)

Ha en fin kveld ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...