Gå til innhold

Tillab!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden du ikke er på msn, så tar jeg det her. Jeg har jobbintervju i drammen, så hvis jeg tar jobben så betyr det at du må møte meg og ta en kaffe før eller etter vaktene mine:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, det er DU som ikke er på msn...

For det andre, ja.

Og det tredje. Kjersti vil du skal ringe henne så snart du kan, hun er VELDIG intressert i å prate med deg! Jeg har bare glemt å si fra!

Skrevet

Å, Tillabmannens sjef? Ok:) Kult... Men vet ikke om jeg har tid til all denne jobbingen da he he...

Skrevet

Jepp, hun ja. Har sendt deg sms jeg:)

Hva for en jobb i storbyen da? (for det blir jo det for dere skogstrolla:p)

Skrevet

Ok, har ikke strøm på mobilen :/ Har også vært på msn, men glemt å endre status fra vis som frakoblet :/

Damen ringte i går, men jeg husker ikke hva stedet het... Det var i hvertfall et avlastningshjem for barn og ungdom. Jeg får lønn etter tittelen min, men lønnen er sikkert dårligere enn på tillabmannens plass...

Skrevet

Det er jo stor forskjell på privat og ikke iallefall...

Men det er jo også en fordel med hans jobb, avskrivningene! Vil du ha ny laptop feks så skriver du den jo bare av etterpå og slipper å skatte av pengene:) Me like avskrivninger!

Men lykke til, barn og unge er jo VELDIG spennende da!

Skrevet

Ja, men alt er spennende foreløpig så det er egentlig ikke så nøye hva jeg velger. Jeg ringer i hvertfall kjersti på mandag.

Skrevet

Supert, da blir hun glad:)

(hun er forøvrig i morgen også, jobber dag og aftenvaktene hele helgen)

Har Ø kommet hjem?

Skrevet

Ja, han er hjemme. Han kom hjem kl. 3 han:) Men han sitter bare å ser på norgesherligste så noe oppmerkesomhet er det ikke å få...

Skal se om jeg tør å ringe i morgen...

Skrevet

Kjiiipe mannen.

tillabmannen er fremdeles på jobb:( Dro kl 1430 i går, kommer hjem 8 i morra...

DET er kjedelig det.

Har vært i byen med Sasa og guttungen da... Koselig egentlig, bortsett fra t det er litt ubehagelig når folk jeg ikke har truffet på LENGE kikker på ungene (min og hans) og så på magen min og flirer til Sasa liksom...

*irritert*

Skrevet

He he ja, det skjønner jeg! Jeg vil ikke treffe guttekompisene mine ute hvis jeg har med N, jeg vil ikke at noen skal tro at de er pappaen hans!

Skrevet

Hehe...

Ekstra pinlig ble jo hele greien siden vi i går diskuterte hans evigvarende dameproblemer, og jeg sa at kanskje det er på tide å faktisk velge ei jente som remotly minner om meg, siden jeg var drømmedama i så mange år...

Slutte å velge små syltynne blonde nek som ikke klarer å svare for seg så fort se ser meg:p

Og fikk til svar at det finnes bare en av meg, og sånn er det bare og egentlig er det noe av problemet....

Fiiiint det, takk skal du faen meg ha liksom!

Hmpf...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...