Gå til innhold

føler meg så stygg og feit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har sånne dager?? alt er bare galt, huden min er stygg og føler m hårete. uff det her tar på. er i min 28uke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, helt normalt med slike dager innimellom! ;)

Skrevet

Off, du ekke den eneste! Føler meg ikke akkurat vakker selv. Har aldri vært plaget med kviser, men nå bare popper de opp. Håret er en tragedie, og kroppen et kapittel for seg selv.. Hehe.. Jeg er i min 19 uke nå..

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde en burka å tre på meg med sjal!! Føler meg dvassen i kroppen, oppblåst, blek og ser sliten ut:( Trener to tre ganger i uka, spiser frukt og grønt i stede for alt annet fristende. Så humøret er ikke på topp hos meg om dagen. Men det er vel de hormonene som svirrer litt rundt. Så til uka blir vel alt bedre:)!!!

Skrevet

Er snart halvveis, og har alltid mislikt kroppen min. Nå, med xl lovehandles, livløst hår og luft i magen, synes jeg at puppene mine er nydelige og magen strutter. Aldri følt meg så feminin og vakker før, og kjæresten min sier at jeg aldri har vært så selvsikker og sexy.

HELT TIL I GÅR!

Da kunne en "kompis" fortelle meg at jeg hadde lagt på meg unødvendig mye, og kom plutselig med 100 "velmenende" råd om hvordan jeg kunne "redde" kroppen min.

Jeg ble så utrolig såret!!!!!! Kan ikke forstå at en baby i magen=lov til å mene det en vil om kroppen din.

Kjæresten min er også helt lamslått over kommentaren, og forstår ikke hva i helvete kompisen vår har med mine lovehandles å gjøre.

Men det stikker noe innmari... Føler ikke at jeg gleder meg like mye over magen min nå, nå som jeg vet at "alle andre" visstnok synes den er stygg. Og jeg som var så stolt over magen min... :-(

Skrevet

nei fy d var styggt ..kjennte jeg ble sint nå.,d er så lett for meg å si nå at ikke bry deg om hva kompisen din sa,,så lenge du er fornøyd m kroppen din så er d d så teller...men å få sånnt slengt i tryne av en som liksom er kompisen din..ja den er ike lett å svelge altså..kjempe dårlig gjordt av han..han har ingenting m å kommentere sånnt!! unødvendig å smakløst..

synes synd i deg altså..jeg hadde blitt like såret selv..men ..prøv å nyt resten av svangerskapet du..så tar du heller å tar i et tak etter fødselen ..:)hvis du føler for d da..

d skal hvertfall jeg hehe

Skrevet

Hei og takk for oppmuntrende ord redorkide!

"Kompisen" har nettopp gått ned 25 kg ved hjelp av en slags protein/sulte-kur, og forstår ikke at det ville vært uforsvarlig av meg å kaste meg på noe sånt.

Dessuten gleder jeg meg over maten, selv om ikke ALT er supersunt. Spiser mye fløte-wok f.eks., men det er eneste måten grønnsaker smaker godt på. Så da er det verdt det.

Jeg synes det er utrolig trist at andre skal få ødelegge denne tiden for gravide; kan jeg ikke få være lykkelig med magen min??? Kjæresten min har tatt på den i hele dag, smilt og fortalt magen at "xxx er bra dum, han!" Så det hjelper selvsagt, og jeg håper inderlig at dette vil prelle av snart. =)

Kiloene forsvinner når de forsvinner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...