lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Samboeren min har akkurat dratt til noen kompiser for å spille playstation. De skal visst spille sammen 4 stk, dritkult visstnok, hehe.. Så da har jeg satt meg ned med Sex og singelliv i dvd-spilleren, tent stearinlys og har digg og brus på bordet! Ha en fin kveld jenter!
Smånetta 14.mai Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Jeg sitter i stua og prøver å være stille mens storebror sover i rommet ved siden av. Har spist en Hobby og venter på at mannen skal kome hjem fra bandøving. Nå skal jeg rydde og vaske litt. Trist men nødvendig.
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 jeg sitter hjemme og lurer på hvordan jeg skal få helga til å gå... litt ensom for tiden... mannen er i 3x30års dag, så jeg venter vel ikke ham hjem før utpå morgendagen en gang.... så han er avskrevet i hele helgen... han jobbet natt til i dag, så vi har ikke sett han på en stund... så på mandag går han på jobb igjen på mandag, og jobber helt til over neste helg.... dette er 3. helga vi er alene.... ble litt klaging dette, men føler meg så alene hele tiden.... lite å finne på med en 2åring i dette været også... ihvertfall når mor er sykemeldt og i dårlig form....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå