Gå til innhold

Dere som bruker Tummy Tub til deres nyfødte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes dere det er lett å bade de små? Synes det er vanskelig jeg, men man må vel kanskje få en teknikk... Tips mottas gjerne :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har vel Tummy Tub'n???

Skrevet

jeg brukte til jr, men ikke de første 6 ukene, da klarte jeg det ikke - men mye fordi jeg ikke klarte å sitte selv og da, hehe

Skrevet

Hei

Nei, det er litt kinkig, det der... Vi satser som oftest på å bade lillepia sammen vi - en holder og den andre vasker.

men da jeg badet henne alene sist, fikk jeg et godt grep. Jeg holdt henne i/under den ene armen forfra, mens hun hvilte kinnet mot underarmen min (hun lå liksom litt fremoverlent da, over armen min liksom). Og så støttet jeg resten av kroppen under rompa med den hånda jeg vasket henne med. Litt vanskelig, men det gikk fint :-)

Det blir nok lettere når hun blir større (hun er 8 uker nå).

Skrevet

Droppa hele bøtta etter korttid. Myyye bedre og lettere med sånn derre babystol i vanlig balje. Tror han synmes det var deilig å sprelle litt også

Skrevet

Jeg syntes det var kjempelett og veldig praktisk. Synes å huske at vi i begynnelsen holdt et par fingre under haka (som det vel står i bruksanvisningen) og etterhvert så satt hun der av seg selv.

I dag er hun som en fisk i vannet selv om hun ikke kan svømme skikkelig (men det er vel litt mye forlangt av en treåring, he, he)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...