storebror og junibaby=) Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 hadde dere hvit brudekjole? og hva/hvordan hadde dere etterpå?
meg & to små vampyrer Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Nei, det hadde jeg ikke:) Hadde en enkel lysegrønn ullkjole:) En gullkåpe utenpå... skal se om jeg finner bilder. Et øyeblikk.
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Hadde e kremhvit smal veldig enkel kjole. Liten fest for 15 pers på lukket lokale på fin restaurant etterpå.
jordbær mathilda Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Ja jeg hadde hvit brudekjole. Etterpå var det middag her hjemme med 35 gjester og fest i garasjen tilslutt!! Morsomste dagen i mitt liv!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Jeg får ikke lov å laste inn bilder her da. Men den grønne kjolen var veldig fin synes jeg. Høres bare rart ut. Om du vil se så får du si ifra så skal du få se på msn. Vi hadde et veldig veldig lite selskap etterpå, med kun forlovere og oss. Sjokolade og portvin på et sjokoladeri og så god middag ute:)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Jeg hadde en champagnefarget brudekjole ja ) Ville da ha bryllupsfeeling for det om jeg ikke giftet meg i kirka ) Hadde den på hele dagen og kvelden. Feiret dagen med foreldre, søsken og forlovere, middag og feiring på hotellet jeg og mannen min overnattet på. Helt supert!
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Jo, også hadde vi hagefest med alle vennene våre 3 uker senere. Kjempefin måte å feire på, fikk jo to festdager ) Den hagefesten var litt mer løssluppen da ;o) Bare vanlige sommerklær, masse grillings og herlig stemning. Anbefales!
Gjest -<<- Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Nei. Etterpå spiste vi middag med ungen og vitnene og ungene deres.
ScaryMama Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Jeg hadde en enkel hvit kjole. Etterpå feiret vi det på et fint hotell sammen med familien våre (vi var 15 stk).
Ducchini Skrevet 23. februar 2008 #10 Skrevet 23. februar 2008 Hadde hvit brudekjole med svart i, og svart snøring i ryggen, veldig fin Vi giftet oss på en fredag, så etter vielsen skiftet vi og spanderte middag på forloverene med partnere Dagen etter som da var en lørdag, hadde vi stor fest, nesten som et vanlig bryllup, men gjestene "slapp" kirken Vi kom rett fra fotografen og rett på fest, vi synes fortsatt at vårt bryllup er det beste bryllupet vi har vært i, he he :-)
Fire småtroll Skrevet 23. februar 2008 #11 Skrevet 23. februar 2008 Hadde på meg hvit sommerkjole (tror den kostet 500 kr!) med et sjal over skuldrene. Etterpå spiste vi 6 retters middag på en mongolsk restaurant... Hadde en kjempefin dag!
Gjest mphs Skrevet 23. februar 2008 #12 Skrevet 23. februar 2008 Nei hadde ikke brudekjole. Jeg var 35 uker på vei med første baby så da valgte jeg skjørt og overdel. Etter vielsen dro vi til frognerparken for å ta bilder, drikke alkoholfri champagne og spise jordbær. Så dro vi til Ekebergrestauranten for å spise. Vi var 13 stk. Avsluttet i baren på Radisson oslo plaza.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå