Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med ikveld ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal vi snart kose oss med raclette og etterpå har vi potetgull,sjokolade og no gummigreier..Så her skal vi kose oss..;))

Så blir det å se på Farmen og slutten av Klassefesten..;))

Hva skal dere kose dere med da?

Ha en fin kveld!

Skrevet

Gressenke i kveld, så her her det potetgull og dip og melkesjokolade (ikke slankekur her nei!). Skal ligge som et slakt på sofaen og zappe, evt, se en jentefilm jeg har lånt. Aahh!

Skrevet

Vi har bestilt oss mat idag vi :) hehe...

mannen min har jobbet.og jeg orka ikke lage noe mat... så her blir det kinamat...

til etterpå har vi cheese doodles og smash :)

også skal vi se en film :)

dere får ha en fin kveld dere også :)

Skrevet

Hørtes herlig ut :)

ikke mye slankekur her heller :)

godt å kose seg i helgene med noe ekstra :)

Skrevet

jepp :) hjemmelaget pizza med hvitløksboller, spekeskinke, oliven, tomat, løk og parmesan og litt potetgull til film :)

Skrevet

var ikke så lurt å starte denne tråden når jeg var sulten...

nå ble jeg jo bare mer sulten...hehe...

Skrevet

Ingenting..Vi har omtrent akkurat kommet inn døra etter timevis på besøk hos svigerbror med familie. Ungene er i seng, gubben er akkurat gått ut for å dyrke hobbyen sin(mekke på biler) og jeg skal synke ned i sofaen og glane på tv'en og skravle litt her når jeg synes det er på sin plass=)

Skrevet

Taco:D Nammnamm!

Også litt sambo til dessert;)

Skrevet

Angrer som en hund på at jeg flyttet til afrika akkurat nå!!!

Jeg vil ha melkesjokolade, ostepop, norsk potetgull med dipp av RØMME (har ikke sett snurten av en rømmeboks siden før jul) Snack chips, taco med kjøpte tortillaer, bare taco med tacokrydder hadde vært noe..

*bhuuhuuu'

Trøster meg med at det er bikkjekaldt i Norge og jeg kan fortsatt bade i rødehavet hver dag hvis jeg vil, men akkurat nå ble det en veldig mager trøst, takk skal du ha bakemester harepus og meg selv som var så dum at jeg gikk inn på denne tråden...

*går for å endevende skap og skuffer etter noe å trøste meg med*

Skrevet

Gunda : du får kose deg i varmen og det å oppleve et annet land enn oss :)

nyt solen litt for meg og :)

Skrevet

Nedlastet serie, salmikvakk (pulverpadder) og min mann:)

Skrevet

Huff, ja snart blir det alt for varmt her nede og da skal jeg hjem til Norge og pakke på meg fem seks kilo i ren norsk mat glede!!!!

Spise alt som er norsk og fryse, samt ha en varm dusj.. *drømme*

Skal nyte solen for deg og varmen...

Skrevet

Vi har nettopp spist wraps med scampi, masse hvitløk og chili, grønnsaker og ruccula salat. Digg ass! Senere blir det en kopp chai-te til filmen:)

Skrevet

her har vi alleder kost oss :)

laga sein middag - finnebiff. med goood rødvin til.. herlig!

Skrevet

Her hadde vi kyllingfilet, pita, sweet chili saus, tzatziki, salat, rømme, mais. Nam =)

Snop? Hm, jeg som hadde tenkt å ikke spise noe snop ikveld.... *århh* Har farris og druer her jeg.... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...