Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Her hvor jeg bor er det en barnehage like ved riksveien, en sterkt trafikert vei. Et barn på 16 mnd (!!!!) greide å åpne porten og stikke av fra barnehagen. Det vesle barnet stabbet ned på riksveien, ca 20-30 meter unna barnehagen. En bil som kom forbi stoppet og berget barnet. Sjåføren forsto selvfølgelig at en slik liten tass ikke kunne være ved hovedveien alene. Helt utrolig ekkelt for alle!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Leste om det i TK ja,og det er tragisk at ikke personalet ikke passer bedre på de små. En på 16mnd klarer ikke å komme seg så fort fra a til b heller,så her har de virkelig ikke gjort jobben sin.
Bromelia Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Det er helt grusomt.Men desverre er det slike ting som en skjelden gang kan skje. Tror nok ikke at de som jobber i den barnehagen har det særlig godt nå. Det gikk heldigvis ikke værre. Den lille ungen kunne jo litt overkjørt!
Bromelia Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 En unge på 16 mnd kan løpe fort, jo....
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Det var nok en mening med at akkurat den bilen med akkurat den personen i skulle stoppe...tror på sjebnen jeg...*grøsser*
mai mammaen til to Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 huff..helt grusomt. men er det sikkert at barnet åpnet porten selv?og at det ikke var noen foreldre som ikke hadde lukket den?der eg jobber er foreldrene veldig slapp med å lukke porten... merkelig at en på 16 mnd klarer å åpne den selv
lifa og Eline Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Noe av det jeg er redd for med min jente. Foreldrene er ikke altid like flinke til å lukke porten og jeg har en som ikke tar 5 øre for å stikke av. Kjenner noen dr sønnen på 3 ble funnet gående langs europaveien inn til Oslo da hadde han klart å komme seg ut og de ansatte i bhg hadde ikke lagt merke til det en gang.
@nemone Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Uff! Jeg spør meg da hvordan i huleste kan en 16 mndr gammel unge få opp porten selv? Gjetter vel på at det samme har skjedd der som det av og til skjer i barnehagen vår - at foreldre er sløve med og lukke igjen porten. Når skal de lære? En helt annen ting er jo at det ikke er fartsdumper etc utenfor barnehager - har selv bedt om at det skal bli det utenfor vår barnehage (igjen er det foreldre som er de største synderne - rally barnehage går av stabelen hver ettermiddag/morgen) - men kommunen sier nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå